اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا از اول آذر در فارس

معاون استاندار فارس گفت: از اول آذرماه تمامی دستگاه‌های اجرایی، نیروی انتظامی، حمل و نقل و اصناف بااتصال به سامانه وزارت بهداشت محدودیت‌هایی را برای افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند، اعمال می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم پور جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از اول آذر ماه همه دستگاه‌های اجرایی، نیروی انتظامی، حمل و نقل و اصناف بااتصال به سامانه وزارت بهداشت محدودیت‌هایی را برای کسانی که واکسن تزریق نکرده‌اند، اعمال می‌کنند.

او افزود: در این طرح تعطیلی ادارا‌ها و اصناف از دستور کار حذف می‌شود و صرفا داشتن کارت واکسن یا بارکد واکسیناسیون، ملاک قرار خواهد گرفت.

قاسم پور ادامه داد: حراست و معاونت اداری مالی ادارا‌ها باید وضعیت واکسینه شدن کادر اداری خود را رصد کنند و در صورت اعمال کاری در وهله اول، غیبت، بعد کسر حقوق و در صورت ادامه دادن مطابق با ضوابط و تخلفات اداری با فرد خاطی برخورد می‌شود.

جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا همچنین گفت: اصنافی که واکسناسیون را انجام ندادند در وهله اول اخطار پلمب، در مرحله بعد قطع پوز آن صنف و در مراحل بعدی تعطیلی واحد صنفی در دستور کار قرار میگیرد.

او گفت: همه کارکنان دولت، معلمان دانشجویان و اساتید دانشگاه باید تا اول آذر واکسن زده باشند وگرنه از بسیاری از خدمات هم در محل کار هم در بانک‌ها، مسافرت برون شهری با مشکل مواجه می‌شوند.

قاسم پور اظهار داشت: از اول آذر ماه ظرفیت اتوبوس‌های بین شهری، قطار و هواپیما صد در صدی می‌شود و محدودیت‌های تردد شبانه حذف می‌شود و اگر کسی قصد مسافرت با خودرو شخصی به شهر قرمز یا نارنجی داشت در صورتی که واکسینه نشده باشد از تردد او جلوگیری شده و یک میلیون جریمه خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار