فرمانده سپاه لرستان:

ایستادگی دربرابر زورگویان از دستاورد‌های انقلاب است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران از مهمترین دستاورد‌های انقلاب است و این مهم به یک فرهنگ ملی تبدیل شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مرتضی کشکولی،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در آیین تجلیل از جهادگران بسیجی لرستان در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار داشت: ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی ابتدایی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی گفت: اکنون در عرصه علم، فناوری و ایجاد زیر ساخت‌ها حیاتی با حضور مردم و جوانان کشور پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و اگر کشور ما قدرت پهبادی، موشکی و هسته‌ای در منطقه بوده و یا در کرونا توانستیم واکسن تولید کنیم به واسطه استفاده از ظرفیت‌های مردمی، گروه‌های جهادی و انقلابی است.

به گفته وی سومین دستاورد انقلاب اسلامی به اوج رساندن مشارکت مردمی در مسائل سیاسی است.

فرمانده سپاه لرستان بیان کرد: ارتقا بصیرت سیاسی و دشمن شناسی دیگر دستاورد انقلاب اسلامی است و خوشبختانه امروز مردم ایران بصیرترین، آگاه‌ترین و روشن‌ترین هستند.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه عدالت در کشور برقرار است و گفت: با گذشت بیش از ۳۰ سال از دفاع مقدس تمام توان نیرو‌های جهادی در مناطق محروم جهت محرومیت زدایی انجام می‌شود و اکنون هشت دهستان لرستان با ضریب محرومیت ۹ به ضریب محرومیت چهار رسیده است.

وی افزایش معنویت و سیر تکاملی را دیگر دستاورد انقلاب دانست و افزود: یک چهارم جمعیت لرستان بسیجی هستند و بیش از ۴۰۰ گشت رضویون در کنار نیروی انتظامی بدون هیچ چشمداشتی جهت برقراری امنیت و مقابله با سارقان در محلات به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز ماهیت گروه‌های جهادی اخلاص و ایثار است و همچنین فلسفه وجودی آن‌ها کمک به نیازمندان و خیرخواهی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.