تشکیل ۴۴ شورای محله در شهرستان خرم‌آباد

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: به منظور رسیدگی بهتر به وضعیت اجتماعی، فرهنگی و عمرانی محلات ۴۴ شورای محله در این شهرستان تشکیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،جعفر طولابی،فرماندار شهرستان خرم‌آباد در نخستین جلسه مجمع توسعه مشارکت‌های مردمی شهرستان خرم‌آباد افزود: تاکنون ۲۲ محله برای مشارکت مردمی در این شهرستان تشکیل شده است تا با مشارکت مردم گام‌های اساسی برای حل مسائل و مشکلات این محلات برداشته شود.

او اظهار کرد: در مجموع برای انسجام بخشی به مشارکت‌های مردمی، گروه‌ها و موسسات مختلف و جهت ارائه خدمات به مردم، مجمع مشارکت‌های مردمی در استان تشکیل شد و در شهرستان خرم آباد این مجمع راه اندازی شده است.

او افزود: به همین منظور در شهرستان خرم‌آباد دبیر ابن مجمع مشخص شده و مقدمات برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف نیز فراهم شده است.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد ادامه داد: اکنون با همکاری بسیج سپاه لرستان، شهر خرم‌آباد به محلات مختلف تقسیم شده است و بناست ۴۴ محله شورای محله در این شهرستان تشکیل شود.

او  تصریح کرد: قرار است در هر محله شورای محله تشکیل شود تا با ارتباط با مسئولان شهرستان، برای رسیدگی و پیگیری مسایل و مشکلات عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و در حوزه‌های مختلف این هماهنگی و تعامل برقرار شود و تصمیم گیری جدی برای حل آن‌ها صورت گیرد.

طولابی افزود: با تلاشی که صورت گرفته اکنون ۲۲ محله شورای محله تشکیل شده است و امروز اولین جلسه تعاملی بین شورای محله تشکیل شد.

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: بناست که مسایل و مشکلات محلات در حوزه مختلف برآورد و جمع بندی شود و در محلات با حضور مسئولان بازدیدی از این طرح‌ها صورت گیرد تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

او اضافه کرد: پس از جمع بندی مشکلات، در قالب جلسه با شورا‌ها جهت رفع مشکلات محلات برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.