جشن هزارمین تزریق TPA در تبریز برگزار شد

به دنبال تلاش‌های مستمر در تزریق داروی ترومبولیز TPA در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز، جشن هزارمین تزریق آن در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکتر جواد احمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز شنبه، ۲۹ آبان ماه در جشن هزارمین تزریق داروی TPA که در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شداظهار کردوگفت:در خصوص این امر در بیمارستان امام رضا (ع) کار‌های بسیاری انجام شده، اما هنوز نواقصی وجود دارد به‌ویژه در قسمت پیشگیری که بسیار مهم است.

اوافزود:بسیاری از مسائل مانند افزایش استرس و کاهش ورزش همگانی می‌تواند میزان ایجاد استروک را افزایش دهد، اما طبق بررسی‌هایی که از فرآیند‌های در حال انجام داشتم، پی بردم که به قسمت پیشگیری چندان توجهی نشده با وجود اینکه این بخش کمترین هزینه و بیشترین اثر را دارد لذا باید معاونت بهداشتی را در این قضیه سهیم کرد تا با کار‌های کم هزینه قسمت اعظم موضوع مدیریت شود.

اوگفت:امروز شاهد هزارمین تزریق TPA هستیم لذا از تمامی اساتید قدردانی کرده و تاکید می‌کنم که معاونت درمان در خدمت شما است تا بسته‌ی خدمتی به جامعه باشد و با توجه به اینکه طی سال‌های آتی با افزایش میزان سالمندان مواجه خواهیم شد لذا بحث استروک بسیار مهم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.