رئیس شورای اسلامی شهر اهواز:

شهرداری و آبفا به تعهدات خود برای جلوگیری از آبگرفتگی در اهواز عمل کنند

محمودی گفت: شهرداری و آبفا تدابیر لازم بکار گیرند و به تعهدات خود در ستاد بحران خوزستان برای جلوگیری از آبگرفتگی و بروز مشکل برای مردم عمل کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیاوش محمودی، رئیس شورای شهر اهواز در خصوص آمادگی برای مقابله با آبگرفتگی و بارندگی احتمالی گفت: امروز، شنبه ۲۹ آبان ماه جلسه ستاد بحران در شهرداری برگزار و وضعیت مناطق مختلف بررسی شد و هرجا نقطه ضعفی در خصوص مشکلات آب‌های سطحی بود به شهردار و شورا تذکرات لازم را دادیم تا مجموعه شهرداری با آمادگی کامل نقاط ضعف و تجهیزاتی که لازم دارند را برای بارندگی‌ها آماده کنند.

او اظهار کرد: همچنین مقرر شد ۲ پایگاه پشتیبانی در خصوص مکنده‌ها، پمپ‌ها و ژنراتور‌ها و همه تجهیزاتی که برای دفع آب‌های سطحی لازم است در ۲ نقطه شرق و غرب شهر مستقر شوند و همه نیازمندی‌های مناطق را تامین نمایند.

محمودی بیان داشت: جلسه‌ای نیز در فرمانداری تشکیل شد که دستگاه‌های مختلف حضور پیدا کردند و نیاز‌هایی که شهرداری و آبفا لازم داشت مطرح و مقرر شد دستگاه‌ها نیز این نیاز‌ها را تامین کنند که امیدواریم دستگاه‌ها در این خصوص به وعده خود عمل کرده و تجهیزاتی که شهرداری و آبفا نیاز دارند را به آن‌ها برسانند.

این مقام مسئول در ادامه به بازدید و ارزیابی عملکرد مناطق هشتگانه شهرداری اهواز از طرف اعضای شورای شهر تا پایان فصل بارندگی به منظور انجام کار‌های پیشگیرانه برای کمتر شدن مشکلات شهروندان در خصوص آب‌های سطحی و فاضلاب اشاره و تصریح کرد: با توجه به مشکلات اهواز در خصوص آب‌های سطحی و فاضلاب که برای همشهریان اهواز رخ داده و تاکیدات مکرر شورای ششم در خصوص پیش بینی و اقدامات لازم، بنا شد اعضای شورای شهر هرکدام وظیفه بازدید و ارزیابی عملکرد یکی از مناطق هشتگانه شهرداری اهواز را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.