تلاش ۲ هزار نیرو در اهواز برای دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: ۲ هزار نیرو برای دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در ۸ منطقه شهرداری درحال فعالیت هستند.  

علی شمسی درخصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی در خیابان‌های اهواز در پی بارندگی‌های اخیر گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، حدود ۲ هزار نیرو در ۸ منطقه شهرداری اهواز در حال فعالیت هستند.

او  با بیان اینکه در هر منطقه، یک اتاق بحران با حضور نمایندگان آب، برق و شرکت‌های معین حضور دارند و در حال دفع آب‌های سطحی هستند، افزود: این خدمات با ۱۰۰ تانکر و ماشین مکنده در سطح شهر در حال ارائه است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز  ابراز امیدواری کرد که بعد از اتمام بارندگی که حدود ساعت ۲۰ تا ۲۱ امشب (۲۹ اسفندماه) است، در اولین فرصت آبگرفتگی‌ها رفع شود تا شهروندان اولین روز سال را با نعمت خداوند شروع کنند.

آقای شمسی ادامه داد: نقاطی از شهر به دلیل حجم زیاد آب، دچار آبگرفتگی خاصی شده‌اند، اما آب وارد منازل نشده است، در جا‌هایی که منازل از سطح خیابان پایین‌تر هستند، با گونی‌های شن از ورود آب به منازل جلوگیری کردیم.

او  می‌گوید: فعلا تا زمان قطع بارندگی نمی‌توان برآورد کرد که آبگرفتگی‌ها چه زمانی رفع می‌شود.  

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۲۲:۳۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
آقای شمس جدی میفرمایید؟!پس از منطقه شش شهرداری اهواز خبر ندارید،پس از واقعیت کلانشهر اهواز بی خبرید.افسوس وکاش عذرخواهی میکردید جای این صحبت ها