استقبال بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی از طرح ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان ۱۹ هزار و ۱۱۳ تن در طرح ملی نهضت مسکن ثبت‌نام کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مسکن با اشاره به سیاست دولت در احداث سالانه یک میلیون مسکن گفت: شورای مسکن استان باید هر دو هفته یکبار تشکیل شود.
 
او به طرح اقدام ملی مسکن در دولت گذشته اشاره کرد و افزود: تعهد استان در این طرح ۱۹۵۰ واحد است که هزار واحد در یاسوج و توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ۹۵۰ برای سایر شهرستان و توسط بنیاد مسکن احداث می‌شود.

نیک اقبالی با اشاره به آغاز طرح اقدام ملی مسکن در شهر یاسوج اضافه کرد: سایت ارم با ۲۰۰ واحد شروع شده و سایت جهاد را شروع می‌کنیم، در گچساران سایت خوبی بنیاد مسکن شروع کرده و سایت دوم هم قرعه کشی شده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: همه مسائل و پارامتر‌های طرح اقدام ملی مسکن در نهضت ملی مسکن است و کسانی که قبلا ثبت نام کردند نگران نباشند و کار‌های انجام گرفته در طرح جدید هم لحاظ می‌شود.
 
نیک اقبال با بیان اینکه تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن ۸ هزار و ۶۹۰ تن ثبت نام کردند که دو هزار تن حائز شرایط بودند، افزود: تاکنون ۸۰۰ تن آورده داشته‌اند و کار شروع شده است و نام ۷۵۲ تن در طرح به ثبت رسیده است.

او با اشاره به ثبت‌نام ۱۹ هزار و ۱۱۳ تن در طرح نهضت ملی مسکن گفت: نخبگان علمی، معلولان جسمی و حرکتی و کسانی که ۶ سال سابقه سکونت در آن منطقه را دارند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، شرایط ثبت‌نام مجرد‌ها فراهم شده است که هنوز به استان ابلاغ نشده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تعهد استان برای سال اول ۱۰ هزار واحد است که در طی ۴ سال ۴۰ هزار واحد باید احداث شود و ظرفیت افزایش وجود دارد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.