کتابخانه عمومی شهدای حاجیلار افتتاح شد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه عمومی شهر حاجیلار در شهر شهرستان چایپاره به بهره برداری رسید.

به گزارش به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه عمومی شهدای حاجیلار در شهر فاقد کتابخانه حاجیلار شهرستان چایپاره به بهره برداری رسید.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از این کتابخانه گفت: خدا را شاکریم که امروز با افتتاح کتابخانه عمومی "شهدای حاجیلار" یک اتفاق خوب فرهنگی به همت والای مردم و مسئولین شهرستان چایپاره و شهر حاجیلار رخ می‌دهد.

معصومی گفت: با مساعدت فرمانداری بخشی از ساختمان بخشداری حاجیلار به صورت حق انتفاع به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار شد. اداره  کل کتابخانه‌های عمومی استان این کتابخانه را با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تعمیر و تجهیز نموده و آماده افتتاح نمود.

وی ادامه داد: با افتتاح کتابخانه در شهر فاقد کتابخانه حاجیلار، از مجموع ۴۸ نقطه شهری استان، ۱۳ نقطه شهری دیگر، فاقد کتابخانه است که با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها تمام تلاش خود را برای برخورداری مردم این مناطق از خدمات کتابخانه‌ای انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مجموع فضای کتابخانه‌ای شهرستان چایپاره ۸۷۰ مترمربع است و با بیش از ۳۶ هزار جلد کتاب در خدمت مردم شهرستان می‌باشد.

گفتنی است این کتابخانه با زیربنای ۱۰۰مترمربع و ۲۵۰متر مربع مساحت در شهر فاقد کتابخانه حاجیلار شهرستان چایپاره راه اندازی شد. کتابخانه دارای بخش‌های کودک و نوجوان، نشریات، سالن مطالعه، مخزن و امانت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.