پادکست ورزشی؛

از فینال لیگ قهرمانان آسیا تا تحریم برند پوما

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

در چارچوب دیدار نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی فردا سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در ریاض به مصاف هم می روند.

شرکت ورزشی پوما به دلیل حمایت مالی از فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی زیر تیغ قرار گرفت و تظاهرات زیادی برای تحریم این برند ورزشی در کشور‌های مسلمان به راه افتاده است.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، خواهان بررسی وضعیت داوری و جلوگیری از تکرار روند اشتباهات نسبت به این تیم در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران شد.

با اعلام AFC سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل درخشش در دیدار‌های تیم ملی مقابل لبنان و سوریه در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن هفته شد.

موسی عباس کارشناس شبکه «ابوظبی اسپورت» به خاطر نیمکت نشینی مهدی قایدی در بازی شب گذشته مقابل النصر به شدت از مهدی علی سرمربی شباب الاهلی انتقاد کرد و گفت: واقعا من از اقدام مهدی علی تعجب می‌کنم. مهدی قایدی بازیکن تیم ملی ایران است که توانایی بالای فردی و تکنیکی او باعث میشه تا از بقیه بازیکنان متمایز شود.

با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو، مریم آذرمهر، مهناز صنایع پرور و بنفشه وفادار ایمانی داوران تکواندو کشورمان هستند که در مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱ قضاوت می‌کنند.

سیدمحمد موسوی، ستاره والیبال کشورمان در هفته نهم لیگ برتر والیبال ترکیه برای تیم فنرباغچه به میدان رفت و از ناحیه مچ پای راست آسیب دید و زمین مسابقه را ترک کرد.

چین و کویت به عنوان میزبانان  ۲ دوره مجمع عمومی شورای المپیک آسیا انتخاب شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار