پادکست ورزشی؛

از برتری ملی پوشان ایرانی در مقدماتی جام جهانی فوتبال تا رسانه‌ای شدن سرقت از ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

تیم ملی فوتبال ایران دیشب در هفته ششم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر سوریه را شکست بدهد و صدرنشین گروه خود باقی بماند. تیم ملی فوتبال ایران با ۱۶ امتیاز، بالاتر از کره جنوبی ۱۴ امتیازی شانس زیادی برای صعود مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد.

شب گذشته رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا پیگیری شدند و تیم‌های فرانسه، هلند و بلژیک با قرار گرفتن در صدر جدول گروه‌های خود به جمع تیم‌های راه یافته به جام جهانی قطر راه یافتند. از قاره اروپا تا کنون صعود ۱۰ تیم به جام جهانی قطعی شده و ۳ سهمیه دیگر این قاره پس از رقابت‌های پلی آف مشخص خواهند شد.

بامداد امروز تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

تیم ملی آرژانتین با این تساوی، صعود خودش را به جام جهانی قطر حتمی کرد. برزیل هم پیش از این حضور خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ مسجل کرده بود.

۱۰ تیم پایانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آفریقا مشخص شدند و در آخرین شب، در یک دیدار حساس تیم ملی فوتبال کامرون توانست با یک گل ساحل عاج را شکست دهد و این تیم را از دور رقابت‌ها کنار بزند.

با تصمیم وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو برای انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه برگزار می‌شود.

۱۵ داوطلب در این انتخابات ثبت نام کرده بودند که پولادگر، جمشیدی، حسین زاده، رضایی و ساعی به عنوان حائزین شرایط مدیریتی تایید شدند.

در ادامه مهمترین رقابت‌های بسکتبال NBA بامداد امروز بروکلین نتس در پانزدهمین بازی خود به مصاف گلدن استیت رفت و با نتیجه ۹۹ بر ۱۱۷ شکست خورد.

در بازی دیگر یوتا شکست سنگینی را به فیلادلفیا سونی سیکسرز تحمیل کرد و با حساب ۱۲۰ بر ۸۵ این تیم را از پیش رو برداشت.

پس از رسانه‌ای شدن سرقت از ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری در مجموعه آزادی، سرقت دیگری در این مجموعه اتفاق افتاده که باعث تشدید نگرانی‌ها درباره امنیت اموال ورزشی این مجموعه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار