مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

شهدا معلمان زندگی و الگوی نسل جوان کشور هستند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از شهدا به عنوان معلمان زندگی و الگوی نسل جوان و آینده ساز کشور یاد کرد و گفت: امنیت و آرامش و اقتدار نظام را مدیون رشادت و جانفشانی شهدا هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهین منافی در دیدار با خانواده شهید " رحمت دادوند " که با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان سردشت برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: اولاد صالح زینت دنیا و آخرت بوده و جایگاه مادران و پدران شهید در پیش رب العالمین بسیار متعالی است.

وی بیان کرد: سعادت واقعی را شهدا درک کرده اند چرا که با جهاد در راه حق به دیدار معبود خود شتافتند و جانفشانی‌های آن‌ها هموار در تاریخ ماندگار و ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی‌از رسالت‌های ما تکریم خانواده شهداست، اضافه کرد: خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آن‌ها باید همواره در برنامه مسوولان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: خانواده شهیدان، ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب هستند و همه مسوولان باید با افتخار و سربلندی در خدمتگزاری به آنان پیش قدم شده و ایثار آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار سردشت نیز در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا اسوه واقعی صبر و بصیرت هستند و اجر معنوی بسیار بالایی در نزد خداوند متعال دارند، گفت: پدران و مادران شهدا سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و با رزق حلال و تربیت شایسته‌ای که داشتند توانستند فرزندان گرانقدری را به جامعه اسلامی تحویل دهند.

اقصی نخشی‌پور افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه مهم برای مسوولان به شمار می‌رود چرا که ما نیازمند دیدار با این بزرگواران هستیم تا امور را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.