رقابت‌های ورزشی کارکنان دولت بهمن ماه برگزار می‌شود

مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به از سرگیری ورزش‌های همگانی با بهبود شرایط کرونایی کشور گفت:از بهمن ماه سال جاری شاهد برگزاری رقابت‌های کارکنان دولت در سطح کشوری خواهیم بود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حمید بنی تمیم مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان  گفت: با توجه به شرایط رو به بهبود کرونا در کشور و افزایش تعداد هموطنان واکسینه شده با هماهنگی‌هایی که به عمل آمده به ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها ابلاغ کردیم تا مسابقاتی با عنوان کارکنان ادارات دولتی که بخش مقدماتی آن در سطح استان‌ها و بعد از آن رقابت‌های کشوری در رشته‌هایی از قبیل پیاده روی، کوهپیمایی و دوچرخه سواری برکزار کنند.

اوافزود: به تمامی فدراسیون‌های ورزشی تاکید شده است تا برنامه‌های همگانی خود را مدون کرده و همایش‌ها و جشنواره‌های همگانی و همچنین مراسم تجلیل از قهرمانان و پیکسوتان را در دستور کار خود قرار دهند.

اودر خصوص جایگاه ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: طی ارزیابی‌های انجام شده در سال گذشته این استان در ورزش‌های همگانی جایگاه سوم کشوری را کسب کرده است.

مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان برای مربیان حاضر در ورزش‌های صبحگاهی و همگانی که به صورت رایگان فعالیت می‌کنند، برنامه‌های حمایتی دارد یا خیر؟ اظهار داشت: این موضوع یکی از مطالبات به حق این عزیزان است و مقرر شده است تا با معرفی مدیران کل استان‌های سطح کشور امتیازاتی از قبیل حضور رایگان در کلاس‌های ارتقای درجه مربیگری و همچنین کنترل سلامت به این نفرات در فدراسیون‌های ورزشی و به ویژه فدراسیون همگانی داده شود.

با حضور مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت آغاز هفته بسیج مستضعفان ۲۰ باب خانه ورزش روستایی در آذربایجان شرقی افتتاح و همچنین در مراسمی به همت اداره کل ورزش و جوانان استان از قهرمانان و پیشکسوتان بالای هفتاد سال ورزش زورخانه‌ای این استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش و جوانان ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.