استاندار خراسان رضوی:

در کشاورزی و دامپروری باید بهره‌وری ایجاد کرد

استاندار خراسان رضوی گفت:ضریب بهره‌وری در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری خراسان رضوی باید افزایش یابد و برای رسیدن به این مهم باید به دنبال راهکار‌های نو بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از ۲ واحد دامپروری و نشست با اتحادیه دامداران و مدیران حوزه دام خراسان رضوی گفت: ضریب بهره‌وری در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری خراسان رضوی باید افزایش یابد و برای رسیدن به این مهم باید به دنبال راهکار‌های نو بود؛ در کنار افزایش ظرفیت، باید بخش خصوصی را به صورت مرحله به مرحله از قید و بند اداری آزاد کرد.

او رویکرد خراسان رضوی را در حوزه مشکلات اقتصادی مبتنی بر رویکرد کشوری ذکر کرد و افزود: وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی در حوزه‌های مختلف از جمله تولیدی و دامی این است که مانع‌زدایی کرده و مسیر را در ادامه تسهیل کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به این که هدف مشترک دستگاه‌های حاکمیتی و بخش‌های تولیدی خدمت رسانی به مردم است ادامه داد: باید ضمن تسهیل و حمایت از بخش‌های تولیدی به سال‌های آینده هم توجه شود تا برای نسل‌های بعد مشکلی از نظر منابع طبیعی ایجاد نشود.

نظری بیان کرد: هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود و دستگاه‌ها و اتحادیه‌های مختلف نباید اجازه دهند واحد تولیدی مرتبط با آن‌ها تعطیل شود.

او تصریح کرد: نظام ۲ پایه مردم و اعتقاد به اسلام دارد که اگر این ۲ پایه را محکم بگیریم هیچ موقع مشکلی برای ما ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.