ثبت نام دوره آموزش عکاسی در مهاباد آغاز شد

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: ثبت نام دوره آموزش عکاسی انجمن سینمای جوانان در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد اظهار کرد: ثبت نام دومین دوره آموزش عکاسی جنوب آذربایجان‌غربی در سال جاری با هدف ارتقای سواد بصری، هنری و یادگیری عمومی هنر عکاسی در این شهرستان آغاز شد.

بایزیدی افزود: این دوره طی ۲ ماه با حضور اساتید برجسته عکاسی این شهرستان برگزار و به شرکت کنندگان پس از پایان دوره گواهینامه معتبر بین المللی از سوی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند از امروز تا ۲۰ آذرماه سال جاری با مراجعه به دفتر انجمن سینمای جوانان مهاباد واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در این دوره ثبت‌نام کنند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد بیان کرد: با توجه به شرایط تداوم مقابله با کرونا مطالب عملی به صورت حضوری و مطالب تئوری نیز به صورت غیرحضوری تدریس خواهد شد.

بایزیدی اظهار داشت: برای این دوره شرایط سنی در نظر گرفته نشده و علاقه‌مندان از شهر‌های مختلف استان امکان شرکت در این دوره آموزشی را دارند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین و عکاسی را آموزش داده و هم اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.
انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.