کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیرو‌های مسلح با اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح از کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیرو‌های مسلح از ابتدای اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم از سال ۷۶ تاکنون خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش و هیئت همراه با حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح دیدار کردند.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در این دیدار از این سازمان به عنوان بازوی فرماندهان در جهت صیانت از نیرو‌های مسلح یاد کرد.

وی گفت: فرمانده مقتدری که می‌خواهد به وظیفه‌اش عمل کند و اقتدار خودش را در چهارچوب قانون به منصه ظهور برساند باید ساز و کاری داشته باشد که از طریق آن بتواند با مجرمان برخورد نماید و آن سازمان قضائی نیرو‌های مسلح است.

حجت الاسلام پورخاقان با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیرو‌های مسلح از ابتدای اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم از سال ۷۶ تاکنون افزود: سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در راستای سیاست‌های فرماندهی کل قوا و اجرای مفاد قانون اساسی در جهت پیشگیری از وقوع جرم با همکاری نیرو‌های مسلح گام‌های بلندی برداشته و این افتخار بزرگی است.

در این دیدار امیر سیدمحمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش و سرهنگ «مسلم یعقوبی» رئیس اداره قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش، امیر سیاری را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار