معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت مطرح کرد؛

حضور مجدد تماشاگران به ورزشگاه‌ها منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

فرهادی گفت: برای برگزاری شهرآورد با حضور تماشاگر، درخواستی از مسئولان ورزشی به وزارت بهداشت ارسال نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان محسن فرهادی، معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: خوشبختانه سویه امیکرون باعث عدم حضور تماشاگران در مسابقات این هفته لیگ برتر ندارد. در مسابقات قبلی دستورالعمل های بهداشتی به خوبی رعایت نشد البته ستاد ملی کرونا هم تاکنون در خصوص حضور تماشاگران هیچ گونه تصمیمی اتخاذ نکرده است.

فرهادی ادامه داد: پیش از این، فقط برای بازی بین تیم ملی ایران و کره جنوبی تصمیم گیری شده بود.

او افزود: قرار بود واکسیناسیون تماشاگران مسابقات چک شود و از نظر بیماری این افراد در سامانه اینترنتی فروش بلیط کنترل و فاصله دو‌متری رعایت شود و تماشاچیان نیز ماسک داشته باشند.

معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت ادامه داد: سهم تماشاگران و مسئولان برگزاری مسابقات مشابه است. وقتی که بدون بلیط و بدون مقدمه تماشاچیان حاضر می شوند و مسئولان مقدمات انجام این کار را انجام نداده اند، حضور تماشاگران بازی فوتبال لغو خواهد شد.

او افزود: وقتی بازی در ورزشگاه داریم باید به بهترین نحو مقدمات کار انجام شود. محدودیت‌ها موقتی است و با انجام هماهنگی‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها تماشاچیان به ورزشگاه بر می‌گردند.

فرهادی گفت: بازی شهرآورد با حضور تماشاچیان بستگی به برگزاری مسابقات دارد و تا الان هیچ درخواستی از طرف مسئولان ورزشی به وزارت بهداشت ارسال نشده است و ما آماده بررسی جوانب و ارائه دستورات بهداشتی هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
تماشاگران باید یک در میان باشند چرا کنار هم هستند؟؟؟
آخرین اخبار