تشکری هاشمی مطرح کرد؛

کمبود پارکینگ نمایشگاه بین المللی تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: نمایشگاه بین المللی تهران، مجموعا میزبان ۹۰ نمایشگاه بوده و با کمبود پارکینگ در این محل مواجه است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران در بیست و هشتمین جلسه علنی شورا در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سالیان متمادی در محل نمایشگاه بین المللی تهران، معضلات بسیاری را فراهم آورده است؛ همچنین خسارت‌هایی مانند آلودگی هوا و محیط زیست را ایجاد می‌کند، فقدان فضای پارکینگ مناسب، سرگردانی برای پیدا کزدن جای پارک، اخلال و تاخیر در خدمت رسانی‌های اضطراری، سلب ارامش شهروندان و نارضایتی عمومی اهالی هم جوار از دیگر مشکلات است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی تهران در محدوده منطقه ۳ شهرداری است و این مجموعه با ۴ درب ورودی، ظرفیت پارکینگ برای ۲ هزار دستگاه خودرو را دارد، اما به طور متوسط هرروزه ۱۵ هزار دستگاه خودرو به این مکان مراجعه می‌کنند و همین امر موجب صف‌های زیاد در معابر بزرگراهی شده است.

تشکری هاشمی گفت: این مجموعه مجموعا میزبان ۹۰ نمایشگاه است و این به معنای پذیرش بحران ترافیک در طول سال بوده که با تدبیر مدیران قابل حل است، در این مجموعه امکانات و تاسیسات کم نظیری فراهم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار