نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته در بوشهر گشایش یافت

سومین نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سومین نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته با حضور ۷۵ شرکت فعال در زمینه تولید، فرآوری، بسته بندی و ماشین آلات عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بوشهر افتتاح شد.

فعالان حوزه خرما از ۱۲ استان کشور محصولات خود را در ۶۸ غرفه این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته تا ۱۲ آذر، از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان و فعالان عرصه کشاورزی خواهد بود.

به گفته رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر، شرکت کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های بوشهر، فارس، مشهد، یزد، اصفهان، همدان، کرمان، سمنان، تهران، تبریز، خوزستان و هرمزگان هستند.

خورشید گزدرازی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله همایش جایگاه مدیریت بسته‌بندی در فرایند بازاریابی، فروش و صادرات محصول خرما از برنامه‌های جنبی نمایشگاه خرما عنوان کرد و حضور شرکت‌های دانش بنیان را از ویژگی‌های این نمایشگاه برشمرد.


بیشتر بخوانید


همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی خرما، فردا میز ملی خرما به میزبانی شهرستان دشتستان که قطب تولید خرما در استان بوشهر است، برگزار خواهد شد.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفته است، تعدادی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس، معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی، مدیرانی از وزارتخانه‌های صنعت،معدن و تجارت و امور خارجه، تعدادی از اعضای انجمن ملی خرما و فعالان حوزه کشاورزی با حضور بر سر میز ملی خرما، مشکلات حوزه نخل و خرما را بررسی می‌کنند.

همایش ملی خرما نیز پنجشنبه در بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.