قول وزارت بهداشت برای تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان قلب بوشهر

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: معاون وزیر بهداشت برای تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان قلب بوشهر قول داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بازدید خود از مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر، بیان کرد: در بازدیدی که آخرین روز آبان از مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر داشتیم در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفتیم و برای پیگیری این مشکلات سراغ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت و درمان رفتیم.

او افزود: در دیدار با دکتر تقوی نژاد درخواست کردیم ۱۰۰ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات مورد نیاز این مرکز اختصاص یابد که قرار شد موضوع در کمیته تخصصی وزارت بهداشت، مطرح و مبلغ مورد نیاز برای خرید تجهیزات مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر تامین شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دیدار برای تامین آمبولانس مورد نیاز بیمارستان‌های دیلم و گناوه نیز مذاکراتی صورت گرفت که با توجه به تنگنا‌های بودجه قرار شد، در زمان کنونی هزینه بازسازی ۵ دستگاه آمبولانس به این دو بیمارستان اختصاص یابد.


بیشتر بخوانید


جمیری عنوان کرد: در این دیدار درخصوص وضعیت زیرساخت‌های بهداشتی درمانی دیگر شهر‌های حوزه انتخابیه از جمله چغادک، عالیشهر و خارگ نیز بحث و گفتگو شد.

او ارتقا وضعیت بهداشت و درمان استان را در اولویت وظایف نظارتی خود اعلام کرد و معتقد است که  برای تقویت زیرساخت‌های بهداشتی درمانی در حوزه انتخابیه‌اش کارهای خوبی صورت گرفته اما تا رسیدن به شرایط استاندارد راه زیادی در پیش داریم.

قول وزارت بهداشت برای تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال به بیمارستان قلب بوشهر

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.