بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۱ آذر؛

توئیت وزیر امورخارجه درباره مذاکرات وین / خبر خاندوزی از کمک بانک ها به سرپرستان کرونایی خانوارها / تسلیت شهردار تهران به مناسبت درگذشت آیت‌ الله‌ رضی‌شیرازی

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آنها هستند.


بیشتر بخوانید


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه توئیتی را درباره مذاکرات وین منتشر کرد:

"مذاکرات وین با اولویت اساسی رفع تحریم‌ها و با جدیت جریان دارد. مذاکرات جدی کارشناسان هم تداوم دارد. با مذاکره کننده ارشد کشورمان دکتر باقری در ارتباط روزانه هستیم. اگر غرب حسن نیت نشان دهد، توافق خوب در دسترس است. هیات ایرانی مذاکراتی منطقی، قوی، متین و نتیجه محور را دنبال می‌کند."

توئیت عبداللهیان

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارائی از کمک بانک‌ها به سرپرستان کرونایی خانوارها خبر داد:

"با هماهنگی انجام شده، بانک‌های قرض‌الحسنه از هفته بعد به کمک سرپرستان خانوار‌هایی می‌آیند که بدلیل کرونا بستری‌شده و از کسب‌وکار باز خواهند ماند."

توئیت خاندوزی

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر پستی را از نشست هم اندیشی مسائل حقوقی در صفحه اش به اشتراک گذاشت:

"نشست هم اندیشی درخصوص مسائل حقوقی و قضایی ایرانیان خارج از کشور با هدف تسهیل خدمات رسانی و رسیدگی به مشکلات آنان در وزارت امور خارجه برگزار گردید."

توئیت غریب آبادی

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی سابق شورای نگهبان پستی را از مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی منتشر کرد:

"مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی، اختتامیه دومین دوره رقابت شبیه سازی شورای نگهبان و تقدیر از نفرات برتر دومین آزمون ملی قانون اساسی."

توئیت کدخدایی

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان پستی را از اختتامیه رقابت شبیه سازی این شورا منتشر کرد:

"در آستانه سالروز تصویب قانون اساسی، ‏اختتامیه دومین دوره رقابت شبیه سازی شورای نگهبان و تقدیر از نفرات برتر دومین آزمون ملی ‎قانون اساسی امروز برگزار شد.
صد‌ها دانشجو و علاقه‌مند به قانون اساسی و حقوق عمومی در این دو رویداد علمی مشارکت کردند. انگیزه‌ها عالی و رقابت جدی بود. از این شور و شوق علمی به وجد آمدم."

توئیت طحان نظیف

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با انتشار توئیتی درگذشت آیت الله رضی شیرازی را تسلیت گفت:

"عالم مجاهد و فرزانه حضرت‌ آیت‌ الله‌ رضی‌شیرازی عمر بابرکت خود را صرف تربیت شاگردان مکتب اهل‌ بیت و ترویج معارف اسلامی نمودند. سوابق علمی، مبارزاتی‌ و انقلابی ایشان چراغ هدایتی در زمانه کنونی است. درگذشت این فقیه اندیشمند را به بیت معزز ایشان، شاگردان‌ ور هروان این عالم گرانمایه تسلیت عرض می‌نمایم."

توئیت زاکانی

احمد نادری، نماینده مجلس توئیتی را درباره اختتامیه نشست اتحادیه بین المجالس منتشر کرد:

"در مراسم اختتامیه یکصد و چهل و سومین نشست اتحادیه بین المجالس جهانی IPU در مادرید، هیات پارلمانی ایران با رؤسای هیات‌های پارلمانی، شیلی، هند، و پاناما دیدار و به منظور گسترش روابط، رایزنی کرد."

توئیت نادری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار