از کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق تا توقیف کامیون با بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر در یزد

مهمترین حوادث استان یزد امروز پنجشنبه ۱۱ آذر را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه تانکر را به گمان حمل سوخت قاچاق متوقف کردند.

او بیان کرد: در بررسی‌های لازم مشخص شد این تانکر حامل ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که به همین منظور خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کردند.

توقیف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در یزد

بهدانی فرد گفت: کارشناسان ارزش این محموله سوختی را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند این خودرو از یزد عازم استان‌های جنوب شرقی کشور بود که به وسیله ماموران توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در عملیات ماموران پلیس شهرستان خاتم مواد مخدر کشف کردند.

پژو حامل مواد مخدر در دام قانون

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با کار اطلاعاتی و هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو مشکوک شدند.

او بیان کرد: ماموران پلیس به خودرو دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری که راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد و خودرو در یک عملیات تعقیب و گریز در محور هرات _ مروّت متوقف شد.

قاچاقچیان در مسیر ناکام  ماندند

بهدانی فرد گفت: ماموران در بازرسی انجام شده ۳۰۰ کیلو مواد مخدر شامل ۱۷۳ کیلو تریاک و ۱۲۷ کیلو حشیش را کشف کردند.

او اظهار داشت: قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند که دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با انجام کار گسترده اطلاعاتی از خبری در خصوص بارگیری و حرکت قاچاقچیان با یک محموله مواد افیونی از شرق کشور به سمت این استان مطلع شدند.

او با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی گفت: ماموران دو دستگاه کامیون حامل این محموله در محور کمربندی غربی یزد شناسایی و در یک عملیات خودرو‌ها را متوقف کردند.

بهدانی فرد گفت: ماموران در بازرسی از کامیون‌ها ۳۰۵ کیلو انواع مواد مخدر شامل ۲۴۵ کیلو تریاک و ۱۶۰ کیلوگرم حشیش و سه قاچاقچی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار