رئیس دادگستری زرند:

فولاد صنایع تبدیلی را برای ایجاد شغل جدی بگیرد

رئیس دادگستری زرند خواستارتشویق سرمایه گذاران برای ایجاد شغل وکمک به رفع بیکاری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمدی رئیس حوزه قضایی زرند در دیدار با مدیرعامل فولاد زرند وچندتن از مدیران فولاد گفت : بیکاری یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی و سرشاخه بسیاری از معضلات اجتماعی دیگر است و بدون اغراق موضوع بیکاری جوانان از هر درد و رنجی برای خانواده هایشان دردناکتر است.

او افزود:  با فعالیت کارخانجات فولادسازی و صنایع وابسته و بالتبع رشد صنعتی در شهرستان معضل بیکاری در شهرستان زرند بشدت کاهش یافته است؛ لذا می‌طلبد مردم بدون توجه به شایعات که قصد تشویش اذهان عمومی و بدبینی مردم را نسبت به صنایع دارند از این صنایع و از انجام اقداماتی که سرمایه گذاران را جهت سرمایه گذاری در شهرستان ناامید می‌کند بپرهیزند.

او یادآورشد:در راستای توجه به حقوق عامه که استفاده از هوای پاک یکی از مهمترین این حقوق است دادستانی و اداره محیط زیست بایستی نسبت به تعیین میزان آلایندگی صنایع در شهرستان پیگیری و اقدامات لازم را انجام داده و با شفاف سازی اطلاعات لازم را در اختیار مردم شریف شهرستان قرار دهند.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری دستگاه قضایی شهرستان زرند از هرگونه سرمایه گذاری در راستای تولید و اشتغال حمایت و با اخلال گران و کسانی که قصد تخریب و از بین بردن امنیت اقتصادی شهرستان را داشته باشند بشدت برخورد میکند.

او تصریح کرد :در این زمینه شعبه اختصاصی جهت رسیدگی به پرونده‌های مخلین اقتصادی تشکیل شده است.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: توقع ما از مسئولین فولاد این است با توجه به سرمایه در گردش و وجود سرمایه داران بزرگ در شهرستان زرند در راه اندازی کارخانجات و کارگاه‌های زیر دستی صنعت فولاد نسبت به ارائه اطلاعات لازم به مردم و متقاضیان بومی سرمایه گذاری در شهرستان و تشویق ایشان اقدام کنند.

رئیس حوزه قضائی زرند بیان داشت: با توجه به استفاده کارخانجات فولاد از سرمایه ملی شهرستان زرند بحق است حتی المقدور نسبت به بومی گزینی در جذب کارکنان این شرکت و تخصیص سهمیه ویژه جهت خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شهرستان اقدام شود.

محمدی یادآور شد: امنیت شغلی یکی از راه‌های جذب و حفظ استعداد‌ها و امید به آینده کارکنان است که در این رابطه اداره کار و رفاه اجتماعی موظف است نظارت مستمر را نسبت به امنیت شغلی کارکنان شاغل در کارخانجات و کارگاه‌های شهرستان داشته و در صورت بروز هر گونه تخلفی موضوع به دستگاه قضایی گزارش تا از بروز تجمعات کارگری پیشگیری لازم شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: سرمایه گذار ، تجمعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.