درخشش بازیکنان هندبال سبزوار در تیم ملی

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: بازیکنان بسیاری از سبزوار در بخش‌های مردان و زنان عضو تیم ملی هندبال هستند و افتخارات فراوان برای کشور کسب کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمجتبی علوی‌مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: بازیکنان بسیار از سبزوار در رده‌های مختلف سنی و در بخش‌های مردان و زنان عضو تیم ملی هندبال هستند و افتخارات فراوان برای کشور کسب کرده اند.

وی گفت: همچنین ۱۶ هندبالیست سبزوار در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگا‌های کشور در تیم‌های مختلف حضور دارند با این حال این شهرستان طی ۲ سال گذشته به سبب نبود حامی مالی از حضور در لیگ برتر محروم بوده است.

فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه توجه به حوزه ورزش نوعی سرمایه گذاری است گفت: با وجود رونق اقتصادی و گردش مالی مناسب شهرستان باید زمینه ورود صنایع سبزوار به حمایت از رشته‌های ورزشی به ویژه هندبال این شهرستان فراهم شود.

علوی مقدم گفت: سبزوار مستعد پرورش بازیکنانی در رده قهرمانی و ملی می‌باشد لذا سرمایه گذاری در رشته هندبال و برخی دیگر از رشته‌های ورزشی این شهرستان ضروری است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۸۰ بازیکن حرفه‌ای هندبال در بخش بانوان این شهرستان گفت: در حال حاضر نگرانی این بازیکنان که سهمیه حضور در لیگ دسته اول کشور را کسب کرده‌اند برجسته کردن نقش و جایگاه هندبال سبزوار همچون گذشته است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۱۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
آقای علوی مقدم با حرف زدن مشکلی حل نمیشه باید کار عملی انجام بشه برای توسعه هندبال باید زودتر اقدام کرد نفوذ سیاسی و اقتصادی باید داشت در تمام مناطق کشور اکنون باید عجله کرد خیلی دیر دیر است از نماینده های سبزوار در مجلس که حرکتی و عملی انجام نمیشه متاسفانه خواب تشریف دارند توی مجلس 4 تا کار مثبت برای ارتقای اقتصادی و فرهنگی سیاسی و اجتماعی برای سبزوار و اعتلای نام سبزوار در ایران در رسانه ها گفته نیشه
آخرین اخبار