در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تربیت مربی جستجو و نجات، در حوادث حمل و نقل جاده‌ای

معاون آموزش، پژوهش و فناوری هلال احمر گفت: ساماندهی امور مربیان، استاندارد سازی و وحدت رویه در منابع آموزشی از اولویت‌های این معاونت است.

مهراب شریفی سده معاون آموزش، پژوهش و فناوری هلال احمر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت افزایش مهارت‌های کیفی مربیان گفت: ضروری است مربیان خود را به دانش روز مجهز کنند و یادگیری تکنیک‌های جدید، افزایش اطلاعات در خصوص تجهیزات و نکات ایمنی دستگاه‌ها و مراقبت از آن‌ها توسط مربیان بسیار مهم است.

شریفی سده در مورد برگزاری دوره تربیت مربی در حوادث حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: آموزش امداد و نجات یکی از وظایف و رسالت‌های جمعیت هلال احمر به حساب می‌آید. این دوره با هدف تامین مربیان نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای در استان‌ها و گسترش آموزش‌های مهارتی به منظور پاسخگویی مطلوب‌تر در حوادث و سوانح جاده‌ای برگزار می‌شود.

این دوره کشوری به صورت منطقه‌ای از تاریخ ۹ آذر تا ۸ بهمن به میزبانی ۵ استان، اصفهان، کرمان، گیلان، خوزستان و خراسان شمالی، برگزار می‌شود که استان اصفهان، از ۹ تا ۱۲ آذر میزبان ۲۱ فراگیر از استان‌های فارس، مرکزی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و قم بوده است.

پذیرفته شدگان در آزمون ورودی، طی ۳ روز با حضور در کلاس‌های تئوری و کارگاه‌های عملی، سپس قبولی در آزمون نهایی به عنوان مربی درجه ۳ جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای به تدریس مشغول خواهند شد.


بیشتر بخوانید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار