توسعه صادرات از استان بوشهر به قطر در اولویت است

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه قطر میزبان رویداد مهم جام جهانی فوتبال است، توسعه صادرات کالاهای مورد نیاز قطر از استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در نشست با فعالان اقتصادی و تجاری کشور قطر در بوشهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های مردم ساحل‌نشین مراوده با کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس است، عنوان کرد: بوشهری‌ها از قدیم با مردم کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس ارتباط فرهنگی و تجاری داشته‌اند و این مهم همچنان ادامه دارد.

او کشور قطر را یکی از کشور‌های هدف صادراتی و مبادلات تجاری بازرگانان این استان دانست و افزود: تقویت ارتباط با کشور قطر در ابعاد گوناگون مورد توجه ویژه قرار دارد.

استاندار بوشهر ادامه داد: نزدیک‌ترین بندر در استان بوشهر به قطر بنادر جنوبی این استان از جمله بندر دیر است که برای افزایش صادرات از این بندر، تجهیز گمرک آن به دستگاه ایکس‌ری و توسعه زیرساخت‌های بندری مورد توجه است.

محمدی‌زاده گفت: با توجه به اینکه قطر میزبان رویداد مهم جام جهانی فوتبال است، توسعه صادرات کالاهای مورد نیاز قطر از استان بوشهر در اولویت قرار دارد و در این راستا همکاری‌های دو جانبه تقویت می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.