سخنگوی سپاه:

آرزوهای حاج قاسم یک به یک محقق می شوند

سخنگوی سپاه پاسداران در کرمان گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم شاهد محقق شدن یک به یک آرزوهای حاج قاسم برای کشورهای مسلمان هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران کشورمان در جوار قبر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران درکرمان گفت: نقطه ای که ایستاده ایم نقطه خیلی حساسی است نگاه خیلی از آزادی خواهان دنیا وکسانی که از ظلم جور امریکا اسرائیل به تنگ آمده اند به این نقطه که حاج قاسم دفن هست دوخته شده واینجا برایشان الهام بخش است.

او افزود: رفتار حاج قاسم و میراث حاج قاسم جبهه مقاومت دارد کار خودش را به سرعت انجام می‌دهد وبا توفدگی خاصی استمرار می دهد.
سردار شریف بیان کرد: بزرگ‌ترین آرزوی حاج قاسم این بود که شر آمریکایی‌ها را از منطقه کم بکند، چون آن‌ها هستند که حامی اصلی صهیونیسم هستند، شما مطمئن باشید اگر آمریکایی ها از منطقه اخراج بشوند رژیم صهیونیستی بدون پشتوانه خواهد شد و آرزوی مسلمانان که آزادی قدس شریف هست عملی می‌شود.
سخنگوی سپاه اظهار داشت: دو سالی که از شهادت حاج قاسم می‌گذرد و در آستانه دومین سالگرد وی هستیم همه مولفه‌هایی که برای افول و فروپاشی آمریکا‌ و خروج آنها از منطقه غرب آسیا به ویژه  نیاز بود تحقق پیدا کرده است.

او گفت: بخشی از آرزو‌های حاج قاسم که فرار این‌ها از افغانستان بود اتفاق افتاده، اخراج از عراق در استانه رخ دادن است آن هم فرار با ذلت وخواری رخ می دهد نه از سرتصمیم توام با صبر ، بیشتر ناشی از ترس وهراس واز ترس تلفات وضایع شدن بیشتر بعد از ۲۰ سال استراتژی‌های خود را رها کرده ورفتند.

شریف تصریح کرد: قطعا یاران حاج قاسم در جبهه مقاومت عزم شان جزم‌تر شده است برای تحقق آن پیش بینی که حاج قاسم کرده بود، حاج قاسم پیش بینی اش‌این بود که جبهه مقاومت وتفکر مقاومت اسرائیلی‌ها را نابود وقبله اول مسلمین آزاد خواهد کرد.

بسخنگوی سپاه افزود: کرمان ولشکر ثارالله هم از این موهبت الهی بهره‌مند شدند که کرمان پایتخت مقاومت اسلامی وپایتخت آبرو وعزت مسلمین جهان شده است.

او گفت: امید که میزبانان خوبی برای زائران حاج قاسم باشیم و خصوصا امسال که شرایط کرونا فروکش کرده بتوانیم با کمک مردم در منطقه بزرگداشت باشکوهی در استانه دومین سالگرد وی داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: حاج قاسم ، آرزوهای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار