امام جمعه بوشهر:

تا کی باید تبعیض‌ها در حمایت از جوانان بوشهری ادامه پیدا کند؟

امام جمعه بوشهر گفت: تا کی باید تبعیض‌ها و چشم پوششی در حمایت از جوانان بوشهری ادامه پیدا کند؟ مسئولان برای حمایت از جوانان بومی و اشتغال آنان احساس مسئولیت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه ‎های نماز جمعه این شهر با انتقاد از مدیریت صنایع مستقر در استان بیان کرد: تا کی باید تبعیض‌ها و چشم پوششی در حمایت از جوانان بوشهری ادامه پیدا کند؟ مسئولان و کسانی که در عرصه مدیریت صنعتی در استان قرار دارند باید به قانونی که خودشان امضا کرده‌اند، برای حمایت از جوانان بومی و اشتغال آنان احساس مسئولیت کنند.

او افزود: مسئولان باید قدر جوانان و مردم استان را بدانند و در سرمایه‌گذاری‌های حوزه مختلف با به‌کارگیری جوانان بومی قدرشناسی لازم از مردم استان صورت گیرد.

امام جمعه بوشهر همچنین بر ضرورت پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارگران تاکید کرد و ادامه داد: در این شرایط خاص معنی ندارد که برخی از مدیران صنعتی پرداخت حقوق و دستمزد کارگران زحمتکش را با تاخیر چندماهه پرداخت کنند.

صفایی بوشهری سپس به موضوع برجام پرداخت و گفت: آمریکا و حامیانش باید بدانند سرانجام برجام برای ایران وقتی قابل قبول است که تمام تحریم‌ها یکجا برداشته شوند و در غیر این صورت بازگشت به برجام محقق نمی‌شود.

او افزود: نگاه غربی ‎ها این است تا با اعمال فشار ایران را از آرمان‌‎ها و ارزش‌ هایش عقب برانند، ولی باید بدانند که دولت مردمی با حمایت‎‌های رهبر معظم انقلاب و مردم، یک قدم نیز از آرمان‎‌های نظام و انقلاب عقب نخواهد نشست.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از صحبت‎‌های خود با تبریک  سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار عنوان کرد: در نبود حضرت زینب(س) بدون شک بخش دوم قیام سید شهدا از بین می‏ رفت و برای دیگران معرفی نمی‏ شد.

صفایی بوشهری بیان کرد: از بدو شیوع کرونا کادر درمان با وجود همه کمبود‌ها با جان فشانی‌‏های خود در این عرصه، حماسه خدمت پزشکی درمانی را رقم زدند. اکنون هم رسالت سنگینی بر دوش مردم است تا علاوه بر قدر شناسی از کارکنان درمان به‌ویژه پرستاران از عادی انگاری بپرهیزند تا استان دوباره به حالت سخت برنگردد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.