در گالری‌های مشهد چه می‌گذرد؟

گالری‌های هنگام، روند، بُن‌بست و آسمان در مشهد این هفته میزبان آثار نقاشی، عکاسی و مجسمه‌سازی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نمایشگاه‌های نقاشی، عکاسی و مجسمه‌سازی «برگ و مرگ» در گالری هنگام، «آینه در آینه» در گالری روند، «بانو» در گالری بن‌بست و «مجسمه‌ها» در گالری آسمان این هفته میزبان آثار هنری هنرمندان مشهدی هستند.

 

«برگ و مرگ» در گالری هنگام

نمایشگاه انفرادی نقاشی برگ و مرگ با آثاری از میترا تشکری از جمعه، ۱۹ آذر ماه، در گالری هنگام واقع در بولوار خیام، بین خیابان ارشاد ۶ و ۸ افتتاح شده و تا یکشنبه ۲۸ آذرماه نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.



«آینه در آینه» در گالری روند

نمایشگاه انفرادی نقاشی آینه در آینه با آثاری از شیرین جوانشیر از جمعه ۱۹ آذرماه در گالری روند واقع در بولوار خیام، بلوار ارشاد، بین خیابان هجرت ۶ و ۸ آغاز شده و تا چهارشنبه ۲۸ آذرماه نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود.



«بانو» در گالری بن‌بست

نمایشگاه عکس گروه هنری عکاسان بی‌نام تحت عنوان بانو، با آثاری از فرامرز عامل بردبار، محمدرضا تقوی، دریا باقرزاده، امیر حریرچی، صادق حاتمی، آرش امیری، امیرمحمود اکبرزاده، شقایق حسن‌زاده، شهرزاد شهرکی، الناز سعیدی، نرگس سرایی، یاسین حقیقی، محبوبه صداقتی، مریم اسدی و فاطمه دهقان‌پور از جمعه ۱۹ آذرماه در گالری بن‌بست واقع در خیابان کلاهدوز ۱۷/۲ افتتاح شده و تا ۲۴ آذر نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود.



«مجسمه‌ها» در گالری آسمان

نمایشگاه انفرادی مجسمه‌ها با آثاری از سمیه سریری از ۱۸ آذرماه در گالری آسمان واقع در بولوار وکیل‌آباد، نبش وکیل‌آباد ۳۸، حدفاصل هتل پارس و خیابان سرو آغاز شده و تا سه‌شنبه ۲۳ آذر نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ است.

 

انتهای پیام//س.ع

برچسب ها: گالری ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
چقدر جامع ممنون از اطلاعات خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
حتما سر میزنم ممنون از اطلاع رسانی شما