جنسیس G90 وارد عرصه رقابت خودروهای لوکس می شود

مدیر طراحی جنسیس می‌گوید در طراحی خودروی G۹۰ این شرکت، شیک و اسپرت بودن به بهترین شیوه پیاده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، جنسیس که زیرمجموعه لوکس هیوندای است، نسل جدیدی از لوکس‌ترین مدل خود را با هدف رقابت با لیموزین‌های آلمانی به بازار عرضه خواهد کرد. این برند کره‌ای هفته گذشته عکس‌هایی از مدل جدید G۹۰ خود را منتشر کرد و اعلام کرد که این خودرو را سال آینده علاوه بر بازار‌های جهانی، در آمریکا هم خواهد فروخت.

البته جنسیس درباره مشخصات پیشرانه‌ها و امکانات لوکس این ماشین اطلاعاتی منتشر نکرده و قرار است جزییات بیشتر در هفته‌های آینده و همزمان با آغاز پیش فروش ماشین منتشر شود.

جنسیس می‌خواهد ظاهر محصولاتش همزمان با شیک بودن، اسپرت هم باشد. سانگ یوپ لی مدیر طراحی جنسیس در این باره می‌گوید در طراحی خودروی G۹۰ این ایده به بهترین شیوه اجرا شده است. چراغ‌های ماشین شبیه به مدل‌های دیگر جنسیس دارای دو خط موازی است که نسبت به مدل‌های دیگر باریک‌تر است و روی بدنه و تا در‌های جلو کشیده شده است.

جنسیس G۹۰

هیوندای در سال ۲۰۱۵ جنسیس را به عنوان مارکی لوکس و مستقل تاسیس کرد. خودروساز لوکس کره‌ای علاوه بر G۹۰ دو مدل شاسی‌بلند و دو مدل سدان در محصولاتش دارد و به زودی اولین مدل کاملا الکتریکی خود را به بازار عرضه خواهد کرد. البته این شرکت می‌گوید تا سال ۲۰۳۰ همه مدل‌هایش را الکتریکی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار