تصاویر جاسوسی شاسی بلند Land Rover Defender ۱۳۰ لو رفت

تصاویر جاسوسی جدید نشان می‌دهد خودروی لندروور دیفندر جدید حداقل ۵ متر طول دارد و دارای ۳ ردیف و ۸ صندلی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، در اوایل سال جاری میلادی لندروور قول داد که خودروی شاسی بلند و نسخه سه ردیفه دیفندر را با نام ۱۳۰ در مدت ۱۸ ماه تحویل می‌دهد. اکنون با تصاویر جدید که لو رفته اند به نظر می‌رسد این خودروساز این توانایی را دارد که در مهلت باقی مانده کار را به اتمام برساند.

تعدادی از عکس‌های جاسوسی جدید این شاسی بلند کشیده برای اولین بار منتشر شده و در حالی که پوشیده از استتار است، یک طراحی جعبه‌ای را نشان می‌دهد.

طراحی ظاهری خودروی دیفندر ۱۳۰ لندروور

به نظر نمی‌رسد که هیچ بخشی، طراحی لبه تیز آن را مخدوش کند و باعث شود طرح آشنای Defender در زیر یک پوشش استتاری سیاه و سفید پنهان شود. این خودرو همه ویژگی‌های یک لندرور مدرن را دارد، اگرچه به نظر می‌رسد مهمترین ویژگی آن طول آن است. انتظار می‌رود طول خودروی جدید دیفندر حدود ۲۰۱ اینچ (۵۱۰۰ میلی متر یا بیش از ۵ متر) باشد که ۱۳ اینچ (۳۴۲ میلی متر) از دیفندر ۱۱۰ و ۸.۹ اینچ (۲۲۷ میلی متر) بیشتر از مرسدس G کلاس است.

تصاویر شاسی بلند Land Rover Defender ۱۳۰

هیچ عکسی از داخل این خودرو در دسترس نیست، اگرچه باید با بقیه ترکیب Defender مطابقت داشته باشد. خودروی Defender ۱۳۰ همچنین می‌تواند تا ۸ صندلی داشته باشد، و این بدان معناست که احتمالاً قیمت قابل توجهی نسبت به Defender ۱۱۰ گران‌تر است. همچنین انتظار می‌رود که تنها در سطح تریم مدل قرار گیرد، بنابراین باید بسته بندی شود، آن هم با تمام تجملاتی که از یک خودروی درجه یک انتظار دارید. لندرور می‌تواند چند تغییر داخلی ایجاد کند، اگرچه ما احتمال نمی‌دهیم که تغییرات اساسی ایجاد شود.

شاسی بلند Land Rover Defender ۱۳۰

در زیر کاپوت، لندرور احتمالا از موتور‌های دیزلی و بنزینی و هیبریدی و ۸ سیلندر سوپرشارژر که ۵۵۰ اسب بخار قدرت (۴۱۰ کیلووات) تولید می‌کند، استفاده کند. نمونه اولیه موجود در عکس‌ها احتمالاً دارای موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر هیبریدی است که ۳۶۰ اسب بخار قدرت (۲۶۸ کیلووات) تولید می‌کند. هنوز معلوم نیست لندروور چه زمانی این خودرو را رسما معرفی می‌کند، اگرچه زمان بندی ۱۸ ماهه شرکت می‌گوید Defender ۱۳۰ پیش از پاییز ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد.

تصاویر شاسی بلند Defender ۱۳۰


بیشتر بخوانید


شاسی بلند Defender ۱۳۰

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار