کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

آلودگی هوا تا پایان هفته گریبانگیر اصفهان است

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از اوج‌گیری آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی استان به ویژه کلانشهر اصفهان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: شاخص آلودگی هوای کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی و مرکزی از جمله شهر‌های مبارکه، شاهین شهر، سجزی، فلاورجان، خمینی شهر و نجف آباد به علت سکون جوی و انباشت آلاینده‌ها از سه‌شنبه تا پنجشنبه این هفته افزایش می‌یابد.

او با اشاره به استمرار سکون جوی در سطح استان تا پایان هفته، گفت: آسمان بیشتر مناطق در این مدت صاف تا قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

علی عسگریان گفت: بوئین میاندشت با دمای هشت درجه سانتیگراد زیر صفر و زواره با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۲۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
دوست ندارن
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۳:۲۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
چرا دقیقا تهران با آلودگی ۱۵۱تعطیل میشه اما اصفهان با آلودگی حدود ۱۶۰تعطیل نمیشه؟