الگوسازی انقلاب باید در راس هدف‌ها باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: نقش پررنگ حضور مردم در اجرای برنامه‌های دهه فجر به نفع ملت، انقلاب، نظام و دولت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی باب الحوائجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان همدان با تاکید بر مردمی بودن مراسم دهه فجر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: نقش پررنگ حضور مردم و اقشار مختلف شهروندان در اجرای برنامه‌های دهه فجر به نفع ملت، انقلاب، نظام و دولت است.

او با اشاره به لزوم مستندسازی دستاورد‌های انقلاب، بیان کرد: در ایام الله دهه فجر عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب برنامه‌های مستند و متفاوت منتشر شود.
این مسئول با اشاره به اینکه در تبیین دستاورد‌های انقلاب کوتاهی صورت گرفته است بیان کرد: تبیین و ترویج خدمات انقلاب به صورت ملموس برای مردم به‌صورت متفکرانه، ابداعی و ویژه مدنظر باشد.

او افزود: در برنامه‌های دهه فجر به بازگویی دستاورد‌های انقلاب، روشن گری و بصیرت افزایی جوانان و بازخوانی خیانت رژیم پهلوی پرداخته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها در جهت اعتماد سازی مردم به انقلاب گفت: هر چقدر اعتماد و امید مردم به نظام بیشتر شود، زمینه پایداری و ثبات انقلاب فراهم‌تر خواهد شد و الگوسازی انقلاب باید در راس هدف‌ها باشد.

اوبا اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت‌هایی در برگزاری مراسم‌ها وجود داشت افزود: با توجه به بهبودی وضعیت استان از نظر شیوع ویروس کرونا، باید دستگاه‌ها به صورت ویژه با تمام امکانات پای کار بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد: در هر شهرستان یک برنامه ویژه و شاخص تدارک دیده شود و رویکرد اصلی این برنامه‌ها بر پایه خدمت رسانی به مردم و اقشار نیازمند باشد.

باب الحوائجی اظهار داشت: از ظرفیت جوانان خلاق و مبتکر در اجرای برنامه‌هایی با ایده‌های نو و خمیرمایه جشن و شادی با هدف اصلی تشویق مردم به انقلابی بودن و انقلابی ماندن استفاده شود.

او برگزاری جشن انقلاب در هر شهرستان با هدف بصیرت افزایی، رژه خودرویی در ۱۲ بهمن، برپایی نشست‌های بصیرتی در ادارات و دانشگاه‌ها با بیان دستاورد‌های انقلاب، افتتاح پروژه‌های عمرانی، سرکشی به خانواده‌های شهدای انقلاب، اردو‌های جهادی با محوریت خدمت رسانی، نواخته شدن زنگ انقلاب در همه مدارس، جشنواره شعر انقلاب، برپایی یادواره شهدای آبروی محله، افتتاحیه اردو‌های راهیان نور دخترانه و غبارروبی مزارشهدا را از برنامه‌های پیش بینی شده در ایام الله دهه مبارک فجر برشمرد.

باب الحوائجی از تشکیل ۲۲ کارگروه برای تدوین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: دستگاه‌های دولتی در قالب کارگروه‌هایی از جمله فرهنگی، ایثارگران، کودک و نوجوان، مدیریت شهری، قرآن، فرهنگ و هنر، زنان و خانواده، ورزش و جوانان، ارتباطات، تشکل‌های مردمی، دانش آموزی و فرهنگیان و بسیج برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر را با شکوه خاصی تدوین و برگزار کنند.

باب الحوائجی اظهار داشت: کمیته دانشگاهیان، روحانیان و حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی، برنامه‌های نشاط آور خود را برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر جشن انقلاب اسلامی ارائه دهند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.