«بی‌همه‌ چیز» به سینماهای مشهد آمد

فیلم سینمایی«بی‌همه‌ چیز» از امروز همزمان با سینماهای سراسر کشور در سینماهای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فیلم سینمایی «بی‌همه چیز» درامی اجتماعی به کارگردانی محسن قرایی، نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که در سال ۱۳۹۹ و در نزدیکی شهر گرمسار بنکوه فیلمبرداری شده‌است.

در خلاصه داستان فیلم بی‌همه‌ چیز که از امروز در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود آمده است: در روستایی قبل از انقلاب فردی خان‌زاده با نام امیر به عنوان قاضی محلی در روستا فعالیت می‌کند و به دلیل سابقه خوبی که داشته مردم به او اعتماد کامل دارند و بخش مهمی از کارهای روستا را به امیر سپرده‌اند. حال پس از سال‌ها یکی از اهالی روستا با نام لیلی که از روستا به دلیل تهمت مردم به بدکاره بودن رفته به عنوان اشراف‌زاده به روستا برمی‌گردد و به مردم وعده می‌دهد که در صورت کشتن امیر، پول زیادی به آن‌ها خواهد داد.

این فیلم که با اقتباسی آزاد از نمایشنامه مشهور ملاقات بانوی سالخورده نوشته فردریش دورنمات ساخته شده‌ است، در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در چهارده رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد که از این بین توانست سیمرغ‌های بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین تدوین، بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی لباس و جایزه ویژه هیأت داوران را از آن خود کند. همچنین این فیلم در رتبه‌بندی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران رتبه دوم را از آن خود کرد.

از بازیگران فیلم «بی‌همه‌چیز» می‌توان به پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی‌فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، زهیر یاری، عیسی یوسفی‌پور، خسرو پسیانی، مهدی صباغی، عرفان ناصری و محسن نوری اشاره کرد.

 این فیلم از امروز در پردیس سینمایی گلشن در ۴ سانس، اطلس در ۷ سانس، ویلاژتوریست در ۷ سانس و سیمرغ مشهد در ۶ سانس اکران می‌شود، اما وضعیت اکران آن در پردیس سینمایی هویزه و سینما آفریقا مشخص نیست؛ چراکه تاکنون در سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت زمانی را به آن اختصاص نداده‌اند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار