رتبه‌بندی معلمان تصویب شد؛ آیا معلمان سر و سامان می‌گیرند؟

رتبه بندی فرهنگیان بعد از ۱۰ سال رفت و آمد بین دولت و مجلس و وزارت آموزش و پرورش سرانجام مهر تصویب خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «رتبه بندی فرهنگیان»  موضوعی که سال ۹۰ شروع شد و سال ۱۴۰۰ یعنی امسال به دو گام نهایی خود برای اجرا رسید.

آغاز ماجرای طرح رتبه‌بندی معلمان به سال ۱۳۹۰ بازمی‌گردد. سالی که در آن شورای عالی انقلاب فرهنگی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را تصویب کرد. در فصل هفتم هدف‌های عملیاتی و راهکار‌های این سند و ذیل هدف دهم یعنی ارتقای منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه‌ای منابع انسانی با تاکید بر نقش الگویی و جایگاه معلم تاکید شده بود، این طرح در سال ۹۲ در دولت دهم به مجلس ارائه شد.

حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش وقت در تاریخ دوم تیر ۱۳۹۲ از تصویب نظام رتبه‌بندی حرفه‌ای معلمان در هیات وزیران خبر داد و از آن تاریخ به بعد کار تدوین این رتبه‌بندی آغاز شد.

این طرح بعد یک سال یعنی سال ۹۳ بر اساس ۴ رتبه شامل مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم تعریف شد تا معلم با هر سابقه‌ای که دارد متناظر با هم‌ردیف خودش در دانشگاه، حداقل ۸۰ درصد حقوق را دریافت کند، اما در روز‌های پایانی سال ۱۳۹۳ بود که کلیات نظام رتبه‌بندی معلمان مجدداً و با تغییراتی اساسی در هیات وزیران در قالب قانون مدیریت خدمات کشوری تصویب شد.

شهریور سال ۹۴، ضوابط رتبه‌بندی حرفه‌ای مشمولان طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان در شورای توسعه مدیریت در راستای اجرای طرح رتبه‌بندی به تصویب رسید سرانجام در سال ۹۴ اولین مرحله طرح رتبه‌بندی در حالی اجرا شد، البته که آنچه اجرا شد فقط ۱۰ درصد رتبه بندی بود.  

کوبیده شدن مُهر تصویب بعد از ۱۰ سال/زمان و نحوه ی اجرای رتبه بندی معلمان

طبق وعده مسئولان وقت آموزش و پرورش قرار بود مرحله دوم طرح رتبه‌بندی معلمان در سال ۹۵ و همچنین اجرای نظام رتبه‌بندی واقعی معلمان از ابتدای سال ۹۶ اجرایی شود، اما این اتفاق رخ نداد و مجلس یازدهم از ابتدای شروع به کار خود و مشخصا کمیسیون آموزش رتبه بندی را محور کار خود قرار داد و شروع به اصلاح و چکش کاری لایحه کرد. دولت هم اعلام کرد که برای اجرای آن ۲۵ هزار میلیارد بودجه در نظر گرفته است.  

در رتبه بندی معلمان چه چیزی تصویب شد؟

رتبه بندی فرهنگیان روز گذشته با نهایی شدن ۸ ماده نهایی و تصویب شد، البته که حدود یک ماه قبل ۳ ماده از این لایحه در مجلس به تصویب رسید، اما به دلیل برخی اختلاف نظر‌های دولت و مجلس در مورد بار مالی رتبه بندی معلمان، لایحه به کمیسیون آموزش بازگشت.  

کوبیده شدن مُهر تصویب بعد از ۱۰ سال/زمان و نحوه ی اجرای رتبه بندی معلمان

ماده یک این لایحه بیشتر به هدف این رتبه بندی که ارتقای شان و منزلت فرهنگیان است پرداخته و مصادیق افرادی که به آن‌ها معلم اطلاق می‌شود معین شده به صورتی که بر این اساس معلم به افرادی اطلاق می‌شود که رسالت خطیر صرفاً تربیت دانش آموزان را در نظام تعلیم و تربیت رسمی عموم‌ی برعهده دارند. مانند آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، نیرو‌های توانبخشی مدارس استثنائی، مدیر و معاون در واحد‌های آموزشی و تربیتی، البته که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس تاکید کرده است که یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود به فردی معلم اطلاق شود این است که  فرد باید حتی اگر مدیر باشد ۲۴ ساعت در هفته تدریس داشته باشد.  

یکی مسائلی که در رتبه بندی معلمان مورد سوال بود نحوه رتبه بندی است که در این لایحه گفته شده رتبه سطحی از تجربیات، شایستگی‌ها و مهارت‌ها عملکرد‌های فردی و شغلی معلمان است که بر مبنای نتایج ناشی از فرآیند ارزشیابی تعیین می‌شود؛ که این رتبه‌ها شامل رتبه آموزشیار معلم با  ۱۰ درصد افزایش حقوق، مربی معلم با  ۲۵ درصد افزایش حقوق، استادیار معلم با ۳۷ درصد افزایش حقوق، دانشجویار معلم با ۴۷ درصد افزایش حقوق و استاد معلم با ۵۲ درصد افزایش حقوق است.  

کوبیده شدن مُهر تصویب بعد از ۱۰ سال/زمان و نحوه ی اجرای رتبه بندی معلمان

بر اساس این لایحه و بند چهارم آن، فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان بر مبنای امتیازات ناشی از دوره‌های ضمن خدمت، سنوات تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر و شهید رجایی، شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای، عملکرد رقابتی، دانش تخصصی- تربیتی، پژوهشی، خلاقیت و نوآوری، سنوات تجربه معلمی، سوابق مدیریتی در آموزش و پرورش، آخرین مدرک تحصیلی و کسب امتیازات لازم در نظام رتبه بندی حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

افرادی مثل آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، نیرو‌های توانبخشی مدارس استثنائی، مدیر و معاون در واحد‌های آموزشی و تربیتی، در پست‌های اداری وزارت آموزش و پرورش اشتغال دارند، کماکان معلم محسوب می‌شوند.

معلمی که بخواهد ارتقای رتبه و در نتیجه ارتقای حقوق بگیرد باید حداقل پنج سال خدمت در هر یک از رتبه‌ها را داشته باشد، ولی این لایحه معلمان شاغل در دوره ابتدایی، مدارس استثنایی و مناطق محروم، مرزی و عشایری، استثنائی را در نظر گرفته که به ازای هر سال خدمت ۳ ماه از سقف رتبه آن‌ها کاهش می‌یابد به عبارتی این معلمان با ۴ سال خدمت ارتقا پیدا می‌کنند.

کوبیده شدن مُهر تصویب بعد از ۱۰ سال/زمان و نحوه ی اجرای رتبه بندی معلمان

نخبگان هم در این رتبه بندی شامل مزایایی شده اند، به این صورت که دوره خدمت در هر رتبه برای نخبگان صرفاً یکبار حداقل سه سال است.

حداقل سابقه خدمت معلمی برای کسب رتبه‌های دانشیار معلم ۱۵ و استاد معلم ۲۱ سال است.

میزان افزایش حقوق معلمان با رتبه آموزشیار معلم ده درصد، مربی معلم پانزده درصد، علاوه بر افزایش رتبه قبلی، استادیار معلم دوازده درصد علاوه بر افزایش رتبه‌های قبلی، دانشیار معلم ده درصد علاوه بر افزایش رتبه‌های قبلی و استاد معلم پنج درصد علاوه بر افزایش رتبه‌های قبلی، به مجموع حقوق، مزایا و فوق العاده‌های مستمر و ارقام مندرج در احکام کارگزینی معلمان، افزوده می‌شود.  

کف حقوق معلمان معادل هشتاد درصد مجموع حقوق و فوق العاده‌های هیات علمی مربی پایه یک دانشگاه تهران، است و اگر از این میزان کمتر باید مابه‌التفاوت تا سقف مذکور تحت عنوان «تفاوت تطبیق» در احکام کارگزینی آنان درج خواهد شد و همه ساله متناسب با تغییرات حقوق و فوق العاده‌های هیات علمی مربی پایه یک دانشگاه تهران افزایش حقوق اعمال می‌شود.

در این رابطه منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس به خبرنگار ما گفته که با تصویب لایحه رتبه بندی معلمان، حداقل حقوق معلمان ۸ میلیون و ۸۰ هزار تومان و حدکثر آن حدود ۱۶ میلیون تومان تعیین شد. منابع رتبه بندی معلمان در دولت قبلی ۵ هزار میلیارد تومان دیده شده بود و ما در مجلس لایحه را تغییر دادیم و سقف آن را به ۲۵ هزار میلیارد تومان افزایش دادیم و همانی شد که معلمان می‌خواستند و در نتیجه قانون مترقی در حمایت از آموزش کشور و با افزایش حقوق ۴ تا ۸ میلیونی معلمان تصویب شد.

همه امتیازات و درصد‌های موضوع فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری علاوه بر امتیازات رتبه بندی شامل حال معلمان می‌شود.

کوبیده شدن مُهر تصویب بعد از ۱۰ سال/زمان و نحوه ی اجرای رتبه بندی معلمان

این افزایش پرداختی بر اساس رتبه بندی از ابتدای ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعمال می‌شود بدون توجه به اینکه چه زمانی برای اجرا ابلاغ شود، به این معنی که حتی اگر رتبه بندی تا پایان سال اجرایی نشود هم، این افزایش حقوق برای معلمان ذخیره و سپس به آن‌ها پرداخت می‌شود.

زمان اجرای  رتبه بندی معلمان 

این لایحه در مجلس شورای اسلامی روز گذشته یعنی ۲۴ آذر ماه مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت و به شورای نگهبان ارسال شد. قانون اساسی در اصل ۹۴ لازم دانسته است که تمام مصوبات مجلس شورای اسلامی جهت ‏بررسی به شورای نگهبان ارسال شود. این اصل می­گوید: «کلیه‏ مصوبات‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ باید به‏ شورای‏ نگهبان‏ فرستاده‏ شود.

شورای‏ نگهبان‏ موظف‏ است‏ آن‏ را حداکثر ظرف‏ ده‏ روز از تاریخ‏ وصول‏ از نظر انطباق‏ بر موازین‏ اسلام‏ و قانون‏ اساسی‏ مورد بررسی‏ قرار دهد و چنانچه‏ آن‏ را مغایر ببیند برای‏ تجدیدنظر به‏ مجلس‏ بازگرداند. در غیر این‏ صورت، ‏ مصوبه‏ قابل‏ اجرا است‏.» شورای نگهبان در اظهارنظر، از محدودیت زمانی برخوردار است و باید حداکثر ظرف مدت ده روز از تاریخ وصول، آن را بررسی نماید و اگر مغایرتی با قانون اساسی یا احکام شرعی در آن مشاهده کرد، جهت تجدید نظر به مجلس گزارش کند.

 قانون اساسی، سکوت و عدم اظهار نظر شورای نگهبان در طول ده روز را به منزله تأیید آن تلقی کرده است. ممکن است‏ به دلیل تراکم کار یا حجم بالای مصوبات مجلس، شورای نگهبان قادر نباشد ظرف ده روز مصوبه را بررسی کند و مهلت ‏بیشتری لازم داشته باشد؛ در این صورت، می‏‌تواند حداکثر ده روز دیگر مهلت ‏بخواهد که اصطلاحاً به آن «استمهال‏» گفته می‏‌شود.

بدین ترتیب، هرگاه شورای نگهبان پس از ده روز یا در صورت استمهال پس از بیست روز راجع به مصوبه­‌ای اظهار نظر نکرده باشد، این مصوبه قابل اجرا تلقّی خواهد شد. مصوبات مجلس شورای اسلامی اگر مورد تأیید شورای نگهبان قرار گیرند، برای اجرا به دولت ابلاغ می‌شوند، بعد از آن وزارت آموزش و پرورش مکلف است با دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش و با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور  ظرف یک ماه پس از ابلاغ این قانون آیین نامه رتبه بندی و ارتقاء معلمان را بر اساس مفاد این قانون تعیین و به تصویب هیأت وزیران برساند. البته تا پیش از تدوین این آئین نامه و تصویب هیات وزیران، رتبه بندی قابلیت اجرا ندارد.  

حالا بعد از گذشت یک دهه از مطرح شدن این طرح، از همیشه به اجرایی شدن رتبه بندی معلمان نزدیک‌تریم، طرحی که اگر درست اجرا شود، فرهنگیان کشورمان سر و سامان خواهند گرفت.

زهرا قاسمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
معلم نمونه را از اول خدمت محاسبه کنند و تدریس و بیتوته در روستا رااز اول خدمت حساب کنند
Iran (Islamic Republic of)
بهنام رحیمی
۱۷:۰۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
باسلام و عرض ادب و احترام
در خصوص رتبه بندی معلمان ضمن تشکر از هنه دست اندکاران ارجمند
کوتاه سخن اینکه از آنجایی که قانون رتبه بندی معلمان به شکل الگو برداری از رتبه بندی اساتید محارم دانشگاه رقم نخورد و همانگونه که مستحضر هستید مبنای افزایش هم 80 درصد آن بزرگولران نشد و به درصدهای پایین تری پایان یافت و خدایی این هم حق بود که فاصله خاصی بین اساتید دانشگاه وزارت علوم و دبیران خصوصا برخی دبیران یا معلمان وزارت آموزش و پرورش که بدلالیل غیر قابل عرض صلاحیت شغل معلمی را هم نداشتند می بایستی باشد و تا این حد که نهایی شد بسیار مطلوب می باشد بنده حودم آموزش و پرورشی هستم و معتقد شدید به این قضیه
اما
مسئله ای که وجود دارد و صدها نظر و عقیده داده شده ازطرف معلمان و ... در خصوص نحوه رنبه بندی باید عزض کنم چون که اون درصد افزایشی حقوق به سطح 80 درصد اساتید دانشگاهیان نرسید
پس
درخواست مقاله
درخواست کتاب
درخوااست تولید محتوا
درخواست اقدام پژوهی
و
کذاشتن امتیاز بذای اینگونه موارد که راستی سنجی طولانی لازم دارد و ممکن است از طریق خرید غیر قانونی برای افراد ثبت و سند پیدا کند بیهوده و کاری سبک و لی عدالت تلقی می شود
به عقیده این حقیر
ملاک و چگونگی رتبه بندی در چنین شرایطی که ازذصحت و سلامت و عدالت کافی برخوردار باشد و خدایی هم عین ارتباط موضوعی به رتبه بندی داشته باشد صرفا معیارهای زیر می باشد و والسلام
اول _ سنوات خدمت تجربی
که پیامبر ص فرمودند التجربه فوق العلم
دوم _ مدرک تحصیلی مرتبط
سوم _ طراز علمی دانشگاه
چهارم رتبه های علمی و معدل دوره های تحصیلی
که معیارهای دقیق و تحت نظر اساتید تخصصی در چند سال برای شناسایی صلاحیت علمی فرد می باشند
والا تشویقی و ضمن خدمت و ... که برای المپیاد ورزشی و موارد دیگر خدایی در برخی موارد بی حساب و کتاب زیاد داده شده است.
خواهشا دبیران جدیدالاستخدام اینقدر دست و پا نزنند و با دادن پیام و فشار بخواهند سنوات این تجارب لرزنده را کم رنگ کنند باید که این عزیزان صبور باشند تا خود این جوانان نیز با گدر زمان و کسب تجربه بتوانند رتبه های بالاتر را کسب کنند


این بهترین و سالم ترین و دسترس ترین و سرعتی ترین راه برای وزارت آموزش و پرورش جهت تعیین رتبه بندی معلملن می باشد

مسئله ای که وجود دارد این است که
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۲:۲۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
اگربخوایم حق رودرنظرداشته باشیم وقتی قبولی فرهنگیان برای رشته انسانی به اندازه قبولی پزشکی برای تجربیا زحمت وسختی داره پس حقوق این دونباید فرقی باهم کنه
Iran (Islamic Republic of)
همکار
۱۷:۴۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
لطفا مدرک ارشد را قبول کنید با هزینه ی زیاد و وقت زیاد وظلم به خانواده به دست آورده ام و در بدترین مناطق محروم خدمت کرده ام دریابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
بازنشستکان فرهنگی رتبه بندی نشدن ما که بهترین دوران عمر وجوانی خود را به روستا می رفتیم به بجه های روست تدریس می کردیم وشبلنه روز در روستا می ماندیم محتی پنجشنبه وجمعه ها نمی توانستیم پیش خانواده برویم با این همه سختی هادرروستا ماندیم کنه آب داشت نه برق نه گازتا بجه ها روستا را با سواد کردیم حال چی شد که بیشترین زحمتها را ما کشیدیم شامل حال ما نشد حقوق زیر خط فقر همیشه گرفتیم تا حالا
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۰۹ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
با سلام خدمت تمامی مردم عزیز ایران.
واقعا جای بدبختیه که مردم به جون هم افتادن و نشستن حساب و کتاب بقیه رو میکنن . بجای بی احترامی به همنوعان خود اگر هر کسی توی کار خودش تبحر داشته باشه وضع مملکت الان این نبود. اگر بازاری
توی معاملاتش حلال و حروم سرش میشد . اگر پرستار هنگام رسیدگی به بیماراش بین فقیر و ثروتمند تفاوت قاعل نمیشد.اگر قاضی با زیر میزی پرونده ها رو جابجا نمی‌کرد . اگر وکیل با گرفتن پول بیشتر امتیاز رو به طرف مقابل واگذار نمی‌کرد. اگر معلم بخاطر کم آوردن تو زندگیش بجای بالا بردن علمیش دست به مسافرکشی نمی‌زد.و اگر ....
چقدر به هم توهین کنیم؟ مشکلتون حل میشه؟ اگه معلم ریشه کن بشه همه چی درست میشه؟
من یه معلم هستم کوچیکه همه ملت ایران. ولی عزیزان این راهش نیست.یا علی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
مدرسه ها رو جمع کنید،معلمهای امروزه هیچ اموزشی به بچه ها نمیدن همشون فکر حقوقن نه اموزش ،مدرسه رو برای کار مفید بگذارید ،معلمها از بس خوردن خوابیدن عادت کردن به حرف مفت زدن وپول بگیرین ،لطفا مدرسه ها رو جمع کنید نظرات خانوادها رو بپرسید همه ببینید چی میگن در مورد این شغل بی مصرف معلمی
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۱۸:۱۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
دوست غیر محترم... حقوق معلم اصلا تناسبی با سختی کار نداره.. آیین نامه ها معلم ها رو تبدیل کرده به مربی مهد کودک... و اصلا در نظام آموزشی مردودی دیگه وجود نداره.. معلم اصلا اختیاری توی کلاس نداره... و مدیر، اولیا و دانش آموزان شدن آقا بالاسره معلم ها.. معلومه در این شرایط معلم باید بچه داری کنه نه تدریس... ولی با این وجود معلم ها دارند فداکاری میکنن و از خودشون و زندگیشون مایه میگذارن... اینطور صحبت کردن صحیح نیست
در ضمن دولت داره با معلم ها آیین نامه بازی میکنه... وگرنه این آیین نامه روز اول معلوم بود... حالا هم عمدا یک چیزی تو آیین نامه گذاشتن که خیلی واضح خلاف قانونه تا دیوان عدالت اداری و مجلس آیین نامه رو رد کنه و بره این بازی کش پیدا کنه... از دولت انقلابی انتظار این بازی ها رو نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
حقوق معلم ها فقط به اندازه ی هزینه ی نگهداری و مهد کودک فرزندان شماست، نه آموزش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
معلمی که می گوید سه ونیم ملیون میگیرم دروغش چیه تازه بنده یه بازنشسته اموزش وپرورش هستم دریافتی ام دوملیون وسیصد هزار تومان است پس از کسورات مگه تو می خواهی کنک کنی که می گویی دروغ میگید توداری توهین میکنی اگر معلم نبود که با مشقت وسختی به تو خواندن ونوشتن را یاد داد حال به جای قدر دانی از زحمات انها دروغگو خطابش کنی دور از انصاف و انسانیت نیست کاش قدردان بودی
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۳:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
خدالعنت کنه کسانی را که درمورد معلم ها اینجورقضاوت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۷:۲۱ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه این معلمعای بی مصرف رو. سه ماه تابستون تعطیل. عید نوروز بعلاوه ده روز قبلش تعطیل. پنج شنبه ها تعطیل. همیشه تعطیلن و کاری انجام نمیدن. وقتی هم که میرن سر کلاس تعطیلن و کاری انجام نمیدن. همون جزوه مزخرف قدیمی هر سالشونو دارن درس میدن. این بودجه رو بدین به کادر درمان. بازنشسته های کادر درمان که حقوقشون ناچیزه. چرا میدین به این مفت خورها؟
Iran (Islamic Republic of)
ذولفقار
۱۶:۳۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
معلم نبود تو هم نبودی مفت خور
Iran (Islamic Republic of)
شمسی
۲۲:۰۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
واقعا رتبه بندی تصویب شد .میشه معلمان سرزمین من نفسی از اطمینان خاطر برای اقتصاد خانواده ی خود بکشند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۴۳ ۲۰ دی ۱۴۰۰
سلام. خانم یا اقایی که اینجا بر علیه معلم کامنت می گذارید اگر معلم بهت سواد یاد نمی داد اینجا نمی تونستی کامنت بگذاری و درباره ی چیزی که بهش علم نداری حرف ب زنی. اگر معلم کاری نمی کنه پس چطور بیشتر مردم با سواد شدند در مقایسه به چهل سال قبل همه با سوادند چرا مردم تعداد با سواداشون کم بود خب به همت و تلاش خودشون دندون پزشک و مهندس و دکتر و کارمند می شدند دیگه پس چرا با سواد نبودند. چرا تعداد با سواد ها کم بود.عید که همه تعطیلند.تا سیزدهم هم که ادارات تق و لقه برای تعطیلات تابستون توی شاگرد حاضری بعد از یکسال تحصیلی تابستان بیای درس بخوانی؟ به قول خودتون مختون می پوکه. خب معلم از این همه تکرار و تمرین مخش داغ نمیشه؟ دو ماه استراحت فکر نداشته باشه.از آزار و خسته کردن معلم چی عایدتون میشه؟ یک روز درس بده بعد بیا حرف بزن و اینجا کامنت بگذار. شما ها فکر می کنید معلم نشسته دو کتاب درس می ده این کار نیاز به ساعت ها مطالعه دارد. و الکی که نیست معلم شدن سواد و مهارت می خواد.زمان ما هم معلم مطالب درسی را بلد نبود.اما به لطف بودنش ما درس می خواندیم.و انگیزه بود.و بسیاری از مطالب را که می دانست راهنمایی می کرد.من دانش آموز سالها بعد باز هم تحقیق کردم و اطلاعاتم را بالا بردم.شما می خواهید معلم مطالب را بجود و در دهان دانش اموز بگذارد؟ دانش اموز باید بخواند و معلم در کنارش کمکش کند.معلم هم الان با توجه به پیشرفت دنیای تدریس باید خودش را به روز کند. شاید برخی در منطقه محروم درس خواندند و بدانند که معلم چند ساعت در راه بوده تا به بچه ها درس بدهد. معلمی که داره 3 تا 4 حقوق می گیره. حقش هست؟ کل حقوقش فقط هزینه ی رفت و آمدش باشد. خود تویی که داری حرف می زنی حاضری این کار را بکنی؟ نه
شب هایی که شما در خواب ناز بودی همین دانشجویی که معلم شده درس می خوانده که یک روز به شغل معلمی برسه. با زحمت رسیده. اگر بخواهید زحمات معلم را با بی انصافی در نظر بگیرید. شما خودت بگو چی کار کردی تا حالا گامی برای پیشرفت جامعه بر داشتی اصلا چه شغلی داری. اون روزی که معلم بهت درس می داد سر به هوا بودی فکر الان را می کردی
و اینکه اگر بخواهی اینطور حساب کنید یک نظامی چه می کند یک کارمند چه میکند و بقیه نشستند و مگس می پرانند. مگر کارگر چه می کند؟ مگر مغازه دار چه می کند؟ مگر یک تعویض رو غنی چه می کند و بقیه ی مشاغل چه می کنند؟؟؟ در حالی که همه زحمتکشند. و هر کس به نوع شغلی که دارد زحمت می کشد
همه کار می کنند اما حقشان برابر نیست.
در جامعه ای که به معلم بها ندهد شایسته پیشرفت نمی باشد. به جای شعار دادن علیه معلم بروید یک گوشه از امور مملکت را بگیرید که سقوط نکنیم
درد ما قطع ارتباط با دنیاست. من نه معلمم نه کارمند شغلم آزاد است و در آمدم شکر خدا
اما معلمان را دوست دارم. چون همین حساب و کتاب را آنان به من یاد دادند. معلمان عزیزم
Germany
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۶ دی ۱۴۰۰
سلام خدمت هموطنان عزیز به نظر من به جای ایجاد تفرقه و عوا سر این که کی بیشتر بگیره و.... بهتر نیست هرکیهرراهکاریبه نظرش می رسه بگه در جامعه ما فقط مشکل آموزش وپرورش نییت مشکلات زیاد دیگه ای هم داریم اگر همه برای هر مشکلیبه جای دعوا نظر وراهکار بدهند چه بسا که راهکار مثلا شخص الف جرقه ای در ذهن شخص ب ایجاد کند و.... واین جرقه ها وایده ها روز به روز به کمک همدیکر تکمیل بشه وگره گشای مشکلات جامعه بشه چه بسا مشکلاتی که با همین ایده دادن ها وایجاد جرقه ها در گروه ها حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
عدنان
۱۱:۰۲ ۱۵ دی ۱۴۰۰
ما همه مدرسه رفتیم و دیدیم معلم ها چه طورین حقشون نیست دو سال ک بیکار بودن حالا اونا رو هیچ سه ماه تابستون پنجشنبه جمععه ها هوای کثیف،تعطیلات عید...همش بیکارن ساعت کاری مدرسه هم مفید چهار ساعت هم کار نمیکنند در سال شش ماه هم کار نمیکنند من پرستارم پسر عموم هم معلم فیش حقوقی هامون تقریبا یکیه...به نظرتون این انصافه معلم ها در کل نیازمند هستند اما بعد از کارمند های دیگه هر کی خواست شماره میزارم فیش حقوقی بزاریم ببینم معلوم میشه معلم ها دروغ میگن یا بقیه
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۸:۱۱ ۱۴ دی ۱۴۰۰
همه چیر در حد حرف مونده حداقل آموزش پرورش را
زیر مجموعه ی کمیته امداد امام خمینی قرار بدید شاید
فرجی بشه حداقل از سر زبون این خلق الله خارج بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۴۱ ۱۱ دی ۱۴۰۰
با سلام و احترام
در ابتدا لازم است از زحمات معلمان دلسوزی که عاشقانه تدریس می کنند و تمام همتشان بر این است که در حد ممکن مطالب را به دانش آموزان منتقل نمایند کمال تشکر را بنماییم. معلمانی که شاگردان را شیفته ی خود می کنند تا آنجا که اگر شاگردی آن درس را دوست ندارد ولی بخاطر شیوه ی تدریس و رفتار معلم ، درس را بخوبی یاد می گیرد و بهترین نتایج و نمرات را اتفاقا از این درس می گیرد . از خداوند برای این معلمان گرانقدر به هر دین و آئینی که هستند سلامتی ، برکت و شادی خواستاریم و امید است که با اجرای نظام رتبه بندی معلمان زحمات این عزیزان بیش از پیش در نظر گرفته شود. اما در ادامه بسیار متاسف هستیم از معلمانی که با بی میلی و فقط از سر تکلیف و تا حدی که بازخواست نشوند تدریس می کنند و یا اینکه بخاطر اینکه می خواسته اند درآمدی داشته باشند وارد این حرفه شده اند و بعضا معلمانی که مطلب را می دانند ولی در انتقال و تدریس آن ضعیف و ناتوان هستند و شاگردان بسیاری به همین واسطه از درس فاصله گرفته و غیر از اضطراب و استرس فراوان مسیر زندگی آنها متاثر از رفتارهای نادرست می گردد که هریک در طول تحصیل در هر مقطع متاسفانه یک یا دو معلمی که اسما معلم بوده اند را تجربه کرده ایم و در کنار اجرای نظام طبقه بندی معلمان از وزیر محترم آموزش پرورش و کلیه دست اندرکاران تقاضا مندیم چاره ای بیندیشند و ضمن نظارت عملیاتی با اصلاح و بازآموزی و یا هر روش اصلاحی چنانچه مفید واقع نشود اینگونه معلمان از نظام آموزشی برکنار و در سمتهای اداری دفتری و مدیریتی بکار گیری شوند . سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
آوینا
۲۱:۲۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
کسیکه نفرین کردی.که پولی که ما هنوز نگرفتیم وحروم کردی، شمایکه هنوز ادب نداری و داری نفرین می‌کنی کاش من وامثال من تو رو بهتر تربیت میکردیم که چشمت به مال خودت باشه نه دیگران کشورعقب مانده رو از حرف زدم مردمش بسنج همه کشورهای پیشرفته دنیا وقتی گروهی احقاق حق میکنند نشناخته پشتشونن اما شما ماهنوز نگرفته سکته کردی لااقل کمی فکر کن معلم در رفاه باشه توهم بعدش آسیاب به نوبت.بچه های تو هم ازش سود خواهند برد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۴۲ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اول سلام و درود
اهای اونی که گفتی سه میلیون و پونصد تومن رو دروغ گفتم دلیل نداره که دروغ بگم
دیدی انقدر این حقوق پایینه که تو فکر کردی من دروغ میگم
تازه بدون کسر کسورات میشه سه و نیم. اگه خواستی عزیز شمارتو بزار تا فیش حقوقی رو برات ارسال کنم تا باور کنی . با تشکر از تو هموطن عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
سلام خیال همه ی افرادی که چشم دیدن یک افزایش از حقوق معلم هارا نداشتند راحت باشه معلم ها فقط ۷۰۰ تومان به حقوقشون اضافه خواهد شد دیگه با خیال راحت بخوابید ما می مونیم یک حقوق سه و هفتصد که قراره چهارصد هزار بهش اضافه بشه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۷:۴۸ ۰۲ دی ۱۴۰۰
معلم میخواییم چیکار
مردم به نون شبشون محتاجن
آموزش میخواییم چیکار
مردم سرپناه ندارن
درس و مشق میخواییم چیکار
مردم کف پاشون تاول زده
معلما میگن علم بهتر است یا ثروت
دانش آموز میگه ثروت
معلم میگه نه پسرم علم یه چیز دیگه هست ثروت باد هواس
اونوقت خودشون میگن ثروت نباشه ما از گرسنگی میمیریم و نمیتونیم به بچه های شما آموزش بدیم
وای به حالتون اگه درست تدریس نکنید
از گلوتون پایین نره اگر از جون و دل مایه نزارین
اینم بدونید زحمت میکشید حقتونم میگیرید
دیگه منت سر پدر و مادر نذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
اصلا آدم بی سواد نادان که مسائل کلانو با سایر مشکلات قاطی میکنه نباشه دیگه اون نون شب و سقف بالای سر هم نیاز نیست ها.به اینم فکر کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
error
۱۶:۰۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
دوستان و هم وطنان گرامی که میگن معلمین هیچ کاری نمیکنند همین دو کلمه ای که الان دارید مینویسید واقعا همینو که بهتون یاد داده؟
اگه تو یه روستای دور افتاده بودی با یه مدرسه ای که نه آب داره نه برق، بعد باید از نوآموز پیش دبستانی گرفته تا کلاس ششم رو خودت تنهایی درس بدی چی میگی؟
کلاس اولی که هنوز دست چپ و راستشو تشخیص نمیده به اون خوندن و نوشتن بخوای یاد بدی چی میگی؟
دانش آموزایی که گوشی ندارن بنظرت اونا چجوری درس میخونن؟ یه معلم بیکار میشینه بنظرت که این دانش آموز عقب بمونه؟ خداشاهده من که پارسال از روز اول تا آخرش رو مدرسه بودم وقتی که میدیدم یکی گوشی نداره یکی والدینش اهمیت نمیده و هزارتا داستان دیگه.
پس خواهشا برای خودتون نبرید و ندوزید، مطمئنا همه معلما دلسوز دانش آموز هاشون هستند و از این تعطیلاتی که بود و هست زیاد دلخوش نیستند و بابت افزایشی که اینقد رسانه ایش کردن حرص نخورید این افزایش نیست،
خداوند عاقبت هممون رو بخیر کنه شاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
سلام برا افزایش حقوق در رتبه بندی که قراره از ۳۱شهریور ۱۴۰۰ حساب بشه برا مدیران وحتی معلما باید ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی در نظر گرفته بشه ومدیریت مدرسه پسرانه که واقعا سخته مخصوصا برا مدیران خانمی که نه معاون نه گمکی دارن وبه تنهایی باید همه کارا را انجام بدن باید یه مزایایی در نظر بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
سلام به نظر من حق مدیریت مدارس پسرانه اون هم در مقطع ابتدایی که اکثر مدیراش خانم هستند باید خیای زیارتر از اینها باشه مخصوصا مدرسه ما که من مدیر به تنهایی همه کارا را میکردم با حدود ۱۲۰ دانش اموز پسر وشیطون واکثرا فقیر در مدت سه سالی که مدیر بودم هیچ کس مرا درک نکرد در این سه سال ۶ ماه خدمتگزار هم بهم ندادن به قدری خسته شدم که فکر میکنم اگه تا سه سال استراحت کنم هنوز کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشتا
۰۰:۲۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
رتبه‌بندی معلمان؛ تیتر یک خبرهای ایران و جهان

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
من در طول تحصیلم ۵ تا معلم خوب نداشتم ولی با همت خودم دندانپزشکی قبول شدم افزایش حقوق واسه همه ی معلما نباید انجام گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
به نظر من خیلی طرح درستیه
معلمان کسانی هستند که آینده کشور رو می سازند...همین دکتری که الان اینقدر حقوق میگیره یه زمانی همین معلم تربیتش کرده و بهش درس داده که به اینجا رسیده. معلمان ارزش بالایی دارند و هرچقدر بهشون بدن کمه... من از نزدیک شاهد سختی کارشون هستم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۳۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
اول به نام خدا و سلام به هموطنان عزیزم.
چقدر از این بی انصافیها در حق هم دیگه که گفتید دلم گرفت
اگه حقوق پرستارها در اول ورودیشون بکار شده 14 میلیون من خوشحال میشم چون بهتر به درد مردم میرسن با اینکه من خودم در بیمارستان بستری بودم و از نزدیک شاهد راحتی کار پرستاران البته قبل از کرونا بودم پشت صندلی میشستن و هر 2 ساعت یه فشار چک میکردن و سرمی تزریق همین.کارای سخت و چندش رو هم خدماتیهای عزیز انجام میدادن با این وجود پرستاران هرچقدر هم بیشتر بگیرن من خوشحالم ..
برادران و خواهران گرامی حالا که حقوق معلم رو از 3و نیم رسوندن به 8 تومن بنظر شما نسبت به بقیه این زیاده نه اگه از روی انصاف نگا کنید .اگه معلم هم دغدغه مالی نداشته باشه بیشتر برای دانش اموزان وقت و مایه میزاره مثل پرستارهای عزیز.
تازه خط فقر که بالای 8 میلیون شده
ان شالله حقوق همه از رفته گر گرفته تا گارگر همگی زیاد بشه حتی بیشتر از منه معلم و پرستارها.
در اخر من کوچیک همه شما عزیزان هم هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
وای وای چقدر شما معلما فقیر هستید .

سه و نیم !!!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعا متاسفم که بعضی از شما معلمها اینقدر دروغگو هستید .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
سلام و درود اهای شمایی که میگی دروغ گو تازه سه میلیون و پانصد تومن بدون کسر کسورات گفتم
ببین چقدر باورنکردنیه که شما باورنکردی


با سلام و درود فراوان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
اگر مجلس و وزارت معلمها ناراحت نمی شن، برا افزایش شان اموزشی هم فکری کنند و لااقل بابت پولی که از بیت المال به جیب معلمها ریختن، مجبورشون کنند تا مدارس و باز کنند... پدر و ماردها باید برن به کار خودشون برسن تا از پس مخارج بر بیان. وقت اینکه بدون حقوق معلمه چند تا پایه مختلف باشن رو ندارن. مدرسه ای که مدیر و معلمش بخوان برا باز شدنش تصمیم بگیرن و حقوق شون مشروط به کار کردن نباشه باز نمی شه..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
بی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
باید حقوق کارمندهای دولت بر اساس رتبه بدون سهمیه ی کنکورشون و دستاوردها و منافعی که برا بیت المال داشتن باشه. و گرنه در سازمان استخدامی مریض این نوع افزایش بی ضابطه حقوق دزدی از جیب هشتاد میلیون نفره. بیت المال ارث پدری کارمندای دولت نیست. کسی که کار نمی کنه نباید حقوق بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
سلام معلمی که شرایط کشور درک نکنه خزانه خالی نفهمه چیه همش دست به اعتراض بزنه حقوق بیشتر بخواهد آموزشش می‌خواهد چی باشه دیگ البته مشکل از دولت هست اعتراض کردن کافی بود یه آگهی استخدام معلم میزد با حقوق معلم ها ک الان میگیرن تا معلم ها جدید بگیرن برن سرکار اونهام ک حقوق بیشتر میخواستن میرفتن شغل آزاد میگرفتن
Iran (Islamic Republic of)
طاها دهمرده
۰۲:۳۴ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
خوب هنوز چیزی به معلمان ندادن ،یه چیزی گفتن ،شما اینقدر جوش میزنی مطمئن ن سکته رو زدی انشاالله وازدیاد حقوق معلم ها رو هم نمی‌بینی ،خلاصه اینکه خودتو به فنا دادی،برای هیچ وپوچ ،مواظب سلامتی خودت باش که همون حقوق کمت هم به خوردت نمیشه وقسمت وراث میشه
Iran (Islamic Republic of)
طاها دهمرده
۰۲:۱۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
اگه دولت مثل سایر ارگانها حقوق معلم هارو میداد چرا نامحرمان اظهار نظر میکرد ن چرا بی سواد ها اظهارفضل میکردن،چرا همه یه پا کارشناس میشدن و براساس فطرت وتینت خودشون حرف میزدن،این همه کارشناس بی سواد وعقده ای رو به جون معلمان انداخت تابازبون های نیش دارشون روح معلمان عزیز رو آزار بدن ،مسایل اقتصادی از یه طرف وکارشناسیها و اظهار نظرهای افراد معرض از یک طرف آزار دهنده است اگه رسانه ای نمیکردن اگه تابلو بازی در نمی آوردن برای هیچ وپوچ،هیشکی از وضعیت وحقوقشون اطلاع پیدا نمی کرد ،یه جوری حرف میزنند که انگار اگه به حقوق معلم اضافه بشه از جیب اونا برداشته میشه ،کلا برای معلمان همه حرفی شدن ،وبرای اینکه از قافله عقب نمونن باید یه چیزی بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
برادر عزیز باسواد و پرمدعا.طینت درسته نه تینت.ضمنا میشه از واژه سرشت هم به جاش استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۲۳ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
واقعا خجالت آوره.تقسیم 12500 میلیارد بین 740000 معلم با هزار بند و تبصره بار مالی داره اما تقسیم 7000 میلیارد بین 50000 کارمند قوه قضائیه به عنوان فوق العاده خاص که متوسط حقوقشونو 11.5 میلیون بالا میبره بار مالی نداره؟ قراره یه دکترمعلم با 25 سال در آ.پ معادل 80% یه فوق لیسانس دانشگاه با یک سال سابقه حقوق بگیره. این کجای عدالته. اگه به کاره که باید کارگران شهرداری بیشترین حقوق و پزشکا و اساتید دانشگاه کمترین حقوق رو بگیرن ولی اگه به سواد و تخصصه ، قطعا معلما باید لااقل تو 5-6 تا وزارتخونه اول قرار بگیرن. ما معلمایی داریم با بالاترین مداراج دانشگاهی در رشته های علوم پایه یا مهندسی از بهترین دانشگاههای کشور. دکترای عمران از دانشگاه تهران. دکترای شیمی از شهید بهشتی و ... . من تو مدرسه ای هستم که از همشون بی سوادتر محسوب میشم فوق لیسانس سازه دارم از دانشگاه تبریز. کدوم کارمند قوه قضائیه یا کسایی که با رتبه های 10000 به بالا در وزارت بهداشت از ما بیشتر درس خونده و زرنگتر بوده. منتها ما در بد جایی افتادیم و باید برای افزایش 1-3 میلیونی که اون هم حدود 20% بابت کسورات میره، باید مضحکه خاص و عام بشیم. مدعیا هیچکدوم نمیتونن یه ساعت کلاس های پر جمعیت رو با بچه هایی که یکی در میون تربیت درستی ندارن اداره کنن و پا به فرار میزارن. اون وقت دارن از سادگی شغل معلمی صحبت میکنن. هر کس ادعایی داره ففط یک بار بیاد به حیاط یه هنرستان یا دبیرستان پسرانه سر بزنه تا ببینه شغل کی سخت تره. ادمین اگه بی طرفی لطفا چاپش کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
آقای رئیسی شما با طرح رتبه بندی معلمان که قراره ۷۰۰ هزارتومن به حقوق من و امثال من ، اضافه بشه آبرویی برای معلمان نگذاشتید خدا ازتون نگذره که حقوق های ۵۰ میلیون و ۸۰ میلیون و ۲۴۵ میلیونی در دستگاهای دولتی دارین اما کمر معلم را با این افزایش های بوق و کرناتون شکستید و معلمین را خار کردن که خدا خارشان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
این چه پروییه از شما معلمهای بی چشم و رو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
پس طرح تبدیل وضعیت کارگران شرکتی وپیمانکاری چیشد اونکه قدیمی تر از طرح رتبه بندی معلمهاهست مگر کارگران بیچاره چه گناهی دارن زیر دست وپای شرکتهای واسطه گر و نیروی انسانی تباه شدند پس امنیت شغلی ول معطل این همه وعده ووعید همش الکیه . بعد 15سال کی نوبت کارگرهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
معلمان قشر زحمتکش هستن که از طلوع آفتاب تا غروب در حال کار کردن هستند و کلیپ ها درسی از تو گوگل برای بچه ها میفرستند خیلی کار سختی هست باید سختی کار بهشون تعلق بگیره!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
بدبخت بیچاره تو خودت یک بچتو نمتونی کنترل کنی و درس یادش بدی ..معلم روح و روان و ذهنش داغون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
اگه کرونا مردم رو نکشه افزایش حقوقشون صد درصد سکتشون میده و اونی هم که زورش میاد از این رتبه بندی یه کسیه که هیچی نمیفهمه و نمیدونه که اگه معلم رو تامین نکنن دانش آموز بعدا باید غاز چروندن رو در پیش بگیره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
در حین درس،چایی هم میخورن که خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
این که چیزی نیست بابای من اصلا کاری انجام نمی ده فیش حقوقیش هرماه کمتر از 130 میلیون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
به نظر من معلمین اصلی و واقعی،آموزگاران زحمت کش هستن.بخصوص آموزگاران پایه اول .باید برن بالای سر دانش آموزان و تک تک دستشونو بگیرن تا کم کم راه بیفتن.دبیر و مدرس و استاد فقط انتقال اطلاعات میدن ولی آموزگاران واقعأ یاد میدن.
Iran (Islamic Republic of)
بنده ی خدا
۱۸:۴۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
اکثر سیاسیون طالب دنیا و مادیات هستند و دروغ وحقه بازی بلدند واین جزیی از سیاست است و دینداری با این در یک ظرف نمی گنجد بگذارید آب ظرف سالم بماند لطفا گل آلودش نکنید چون باعث غرق شدن بقیه جانداران داخل این ظرف می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
واقعا معلمی کار سختیه . تو کشور های اروپایی بالاترین حقوق و مزایا مال معلمه چون انسان و آینده اون کشور را ترسیم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
معلم ها ایرانی اصلا قابل قیاس با معلمان اروپایی نیستند از لحاظ سطح علمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
وای که چقدر این معلما کار میکنند!!تو خونه میشینن فیلم آموزشی دانلود میکنن و میفرستن واسه بچه ها،واقعا دارند جهاد میکنن!!!!!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
جالبه ۹۹ درصد کارمندا و معلمین دکترا و فوق لیسانس دارن.در چه رشته ای؟از کدوم دانشگاه؟کو ماحصل اینهمه دکترا؟چهار برابر چین و اتحادیه اروپا دکتر مهندس داریم ولی اندازه سومالی و یمن کارایی ندارن.خواهشا کم دکتر دکتر بکنید حالمونو بهم زدین.جالبه تا حالا شنیدین بگن دکتر ترامپ یا دکتر بایدن؟ولی تا دلت بخواد مقامات و معلمین و کارمندان ایران القاب دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
اشکال رتبه بندی در اینه که یک سال سابقه میشه هشت میلیون درحالیکه پانزده سال سابقه میشه هشت میلیون و پونصد مسخره است فرقشون فقط پونصد تومان هست اونایی که نشستن تصویب کردن زیاد فکر نکردن چون انگیزه با سابقه ها سلب میشه شدیدا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
معلمان ژاپن و سنگاپور و امارات و کره جنوبی باید ماهیانه ۱ میلیون دلار حقوق بگیرن چون کشورشونو از صفر به ۱۰۰ رسوندن.آیا معلمان ایران که سوییس رو به سومالی تبدیل کردن لایق حقوق و تشویق هستن؟تمام این مسئولین حاصل دستپخت شما هستن.ازشون راضی هستین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
چون ماهیانه یک میلیون دلار گرفتن با انگيزه کار کرن.معلمین ایران چون بهشون اهنمیت دادن انگيزه هم نداشتن.منطقی باش.منافقانه قضاوت نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
از لحاظ با سوادی معلم ها کشور ها دیگه با معلمان لیسانسه ما اصلا قابل مقایسه نیستن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
وای از این همه تبعیض
مهندسها باید در شرکتهای خصوصی آن هم تمام وقت کار کنند و حداقل حقوق مصوب وزارت کار رابگیرند و کم در آمد ترین قشرها باشند اما معلمها بشوند استاد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
جناب مهندس. معلومه شما تفاوت بین معلم ومهندس رو نفهمیدید. یک مهندس طراح یک ساختمان ویا یک شی هست. اما معلم طراح یک انسان هست. این معلم هست که میتونه بر آینده یک انسان تاثیر بزاره.
اگه مهندس درست واصولی ساختمان رو نسازه ساختمان با کوچک ترین حادثه دچار مشکل میشه.
معلم هم دقیقا همین طور اگر درست وسنجیده طراحی نکنه خدا داندچه میشه... پس بدون که معلم بالا تر از یک مهندس هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
به کجا رسیدیم که همه خودشونو با معلم مقایسه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
مهندس مهندس نکن فقط مدرک مهندسی گرفتی،حتما مقطع ابتدایی هم با زحمت خودت قبول شدی اصلا نیازی به معلم نداشتی.از دکتر و مهندس بگیر تا وکیل و وزیر همه و همه بخاطر زحمات معلم خصوصا آموزگار دوره ابتدایی بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
من خودم معلم هستم
پدرم مهندس
فرمایشات شما صحیح است
حق‌ مهندس ها واقعا داره پایمال میشه
اما به معلم ها هم باید بیشتر رسیدگی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
خواهر من ،برادر من که سختته با یک معلم ساده هم تراز بشی .اول استاد دانشگاه بشوید وبعد ناراحت باشید که با معلم مقایسه بشی ... هنوز هیچی نیستی اینقدر غرور داری وای که به جایی برسی . می دونی فرق من معلم با شما چیه ؟ فرق ما مدرکمون نیست که چه بسا مدرک ما هم معتبر واز دانشگاهی معتبر باشه .چه بسا هم کلاسی بوده باشیم . فرق ما با امثال شما این هست که غرور نداریم .خاکی ومتواضع هستیم وچون سر وکار ما با انسان هست تلاش می کنیم که یکه تازی نکنیم .غرور کسی رو جریحه دار نکنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
شما معلمها متواضعید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

کاملا تواضع شما مشخصه .

با اینهمه افزایش حقوق در این سالیان ، هر روز جلو مجلس و سایر جاها زیاده خواهی هاتون رو مشاهده کردیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
سلام
بنده خودم معلم هستم،هدف از اینگونه افزایش حقوق صنفی فقط به جان هم انداختن مردم هست .
اکثر مردم کشور مشکل معیشتی دارند، باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که همه شاغلین و حتی بیکاران را هم شامل شود تا عدالت برقرار شود، چون همه مردم یک کشور هستیم و امکانات باید برای همه به عدالت تقسیم شود.نه اینکه عده ای حقوق صدها میلیونی بگیرند و عده‌ای حقوق ۴ میلیونی و عده ای هم هم به دنبال کار بگردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
من مطمئنم اینایی که داد تعطیلی و بیکاری معلم میزنن همشون منافق و وطن فروش و ضد انقلاب هستند.چون در تمام دنیا حتی در عراق و افغانستان حقوق معلمین از معلمین ایرانی بیشتره در ضمن همه دنیا تعطیلی فصلی دارن.اتفاقا من حاضرم تابستان هم درس بدم اما حقوقم به اندازه دیگر ارگان ها باشه،در ضمن پرستاران عزیز از معلم بیشتر تعطیل هستن چون شیفتی کار میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
زن من پرستاره یک روز قبل عروسی واسش اجباری شیفت گذاشتن میفهمی اینو؟؟؟؟تمام تعطیلات شیفت بود تمام ..... خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
ضمنا نرفت سرکار چون سرپرستارش حاضر نشد روزی ۸ ساعت شیفت واسش بزاره میگفت باید هروز لانگ بیایی یعنی ۵ صبح بیدار شی و ۹ شب خونه باشی امیدوارم اینو فهمیده باشی استاد معلم یار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
شرکتی ها خصوصا نفت یک شب سر کار هستن دوشب تو خونه.عزیزان آتش نشان ۱۲ ساعت سر کار هستن ۴۸ ساعت تو خونه ممکنه در طول چند ماه حتی یک آتش سوزی رخ نده.متاسفانه بخاطر پایین بودن سرانه مطالعه مردم معلمی را همردیف سایر مشاغل میدانن.بدبختی اینجاست که عده ای سواد دینی مطلقا ندارن.دین تعلیم و تعلم را واجب میدونه یادگیری و آموزش تا دم مرگ واجبهچرا کسی به حقوق کارمندان بانک اعتراض نمیکنه؟چون دشمنان جمهوری اسلامی پیشرفت های علمی کشور را نشانه میگیرن،متاسفانه ایلی ها هم تحت تاثیر هوچی‌گری ها قرار میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
درس دادنتون هم دیدیم ،خسته نشین یک وقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
نحوه نگاه به معلم نشان‌دهنده میزان فرهنگ فرده،کسی که معلمی را شغل میدونه متاسفانه وز فرهنگ هیچ بهره ای نداره،من دست مل، بچه کلاس اولی ام را میبوسم،تا سه ماه قبل بچه ام خواندن و نوشتن بلد نبود اما الآن چن ین کلمه و واژه را میتونه هم بخونه هم بگویسه،کار معلم را نه نماینده مجلس نه وزیر نه مدیر شرکت نه ریی بانک و نه قاضی نمیتونن انجام بدن.اگر بیکارین اگه حقتون ضایع شده چرا دق دلتون رو سر معلم خالی میمنین؟نکنه معلمین عزیز باعث بیکاری شما شدن؟به خدا منطقی بودن و با فرهنگ بودن هزینه گمیخواد فقط اندکی شعور میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
بعد حقوق بقیه زیاد نمیشه واسه اینکه تورم زیاد میشه ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۰:۲۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
شماهایی که معلم رو بیکار ، بی سواد و ... می نامید چرا فرزندتون رو به مدرسه می فرستید؟ نگهدارید تو خونه و خودتون بهش درس بدید... شما که از معلم ایراد می گیرید تو کار بچه خودتون موندین و یک روز تعطیل که بچه تو خونه است تو سرو کله خودتون می زنید درحالی که معلم بیش از 30 نفر از فرزندان شما را در کلاس روزی پنج ساعت نگه می دارد آنهم بچه هایی با تربیت های گوناگون ... شمایی که خواندن و نوشتن تون رو مدیون معلم هستید و بی ادبانه بر معلم می تازید ... کارمندی که از انواع دریافتی ها برخورداری و از انواع زیرمیزی و رشوه هم نمی گذری تو چه حقی داری که از معلم ایراد بگیری؟ تا حالا شده با وسیله شخصی ات برای اداره ات کار انجام دهی؟؟؟ حتما ازدرک خیلی هاتون خارجه که کارمعلم با فکر و اندیشه کودکان هست و هیچ منتی هم نیست و من معلم دید و نظر کج اندیشانی مثل شما رو ، هرچند پدریامادر همون دانش آموز کلاسم باشید در کارم تاثیر نخواهم داد ... قطعا نه شما و نه این جامعه بی هویت عظمت کاریک معلم را درک نخواهید کرد و تا اینچنین است وضع جامعه هم بر همین روال خواهد چرخید ...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۴۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
اگر ما توخونه به بچه هامون آموزش بدیم شما بهشون مدرک میدی؟الان کار همه پدرمادرا تو خونه تدریس به بچه هاست.بچه هارو میفرستن مدرسه چون دولت دادن مدرک رو در انحصار آموزش پرورش قرار داده وگرنه معلمین ماری کوری و آلبرت اینیشتین که نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
تو واقعا بچه کلاس اولی ات رو برای مدرک میفرستی مدرسه؟خدایا با کیا شدیم هموطن؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
در جواب ۱۳:۲۷ بچه رو میفرستن مدرسه برای یاد گرفتن و مدرک.اگر دولت تصویب کنه که پدرمادرا هم‌میتونن بعد از یاد دادن درس.که الان هم اینکارو انجام میدن بهشون مدرک بدن دیگه چه نیازی به معلم داریم؟برادر عزیر شما بچه رو میفرستی مدرسه تا یخچال درست کنه؟۹۰ درصدتون هم‌که بیسواد و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد و پیام‌نور و سهمیه ای هستین.هر پدرمادری هم‌میدونه و یاد گرفته که اگر بچه اش میخواد یه چیزی یاد بگیره حتما باید یا خودش بهش آموزش بده یا بفرسته غیرانتفاعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
مدرک چی کار می خواهی ته دارنده مدرک استاد دانشگاه یا معلمی که شما هیچ یک را قبول نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
در پاسخ به 14:49 شما می تونی به کودک در منزل اموزش بدی و در زمان امتحانات به مدرسه مراجعه کنی
در صورت قبولی مدرک و کارنامه قبولی صادر میشه
این کار رو با هماهنگی مدیر و انجمن درسه انجام بدین
البته اکثر شما فقط حرفش رو می زنید تازه کودک فرزند شماست ولی ما باید به طور متوسط با 30 تا بچه در یه کلاس کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
شما بچه تون را خودتون آموزش بدید و بعد بفرستید اداره آزمون بگیرند و تعیین سطح کنند. شما پدر و مادری هستید که هم ادبیات بلدید هم فیزیک می دونید هم ریاضی و هم شیمی و زبان و ......
واقعا شما حیف هستید مواظب باشی شما را ندزدند با این همه توانایی!!@
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۰:۰۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
سه ماه تابستون تعطیل
یک ماه عید تعطیل
برف و بارون اومد تعطیل
آلودگی هوا در زمستان تعطیل
کرونا دو سال تعطیل
حقوق سر وقت
هفته ای سه روز اون هم نصف روز موظفی بقیه هفته کلاس خصوصی و یا اضافه کار
وسط کلاس مشغول بورس و تلگرام
آخر سالم یکی نمیپرسه چرا اکثر و تمامی شاگردهای کلاست هیچی بلد نیستند و باید کلاس و معلم خصوصی و پرش و قلمچی و... باید بروند
ادعا در حد خدایی
کارایی زیر صفر
معرفت هیچ
پول زور در حد بین الملل
بخورید و حال کنید معلمان زحمت کش و بورس باز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
وقتی کارخانه تعطیل است تو میروی سرکار وقتی دانش آموز تعطیل می شود و هیچ کس در کلاس نیست ماهم تعطیل می شویم و باید تعطیل باشه با دانش آموز که انسان است سر کار دارد ماشین نیست که دائم درس بده و دانش آموز فرا بگیره، بدان. خودت وقتی دانش آموز بودی تعطیلی خوب بود حالا میگی بد است.
در مورد دانش آموزان که چیزی یاد نمیگیرند مشکل نظام آموزشی است که وقتی دانش آموز سال اول را یاد نگرفته به اجبار می فرستند اورا سال بعد و اوضاع سواد دانش آموز اینگونه می شود.
اینو بدون هیچ دولتی در دنیا پول مفت به کسی نمی دهد، آنها خودشان کار معلم و تعطیلی هایش را میدانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
چرا این قدر شما نگران معلم ها هستی؟
معلومه کارت رو خوب انجام نمی دی. همش توی فضای مجازی هستی
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۲۰:۴۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
متاسفم برای درکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
اول اینکه معلمی عشق می خواد و لیاقت و سواد
شما اگر این رو در خودت می بینی بفرمایید در کنکور دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنید
این گوی این میدان
بعد وقتی در برف یه متر و بیشتر در روستا های امالو رودبار گرگا دنبالت کردن در مسیر مدرسه و خیلی سختی های دیگه این حرفا و شعار ها یادت میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
انصاف خوب چیزی است کدام معلم ادعای خدایی کرد؟ اگر ذره ای به خدا اعتقاد داشتی منصفانه بیان می کردی!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
خودم معلمم
موافقم
اما ، شرایط معلم ابتدایی متفاوته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
پس طرح تبدیل وضعیت کارگران شرکتی وپیمانکاری چیشد اونکه قدیمی تر از طرح رتبه بندی معلمهاهست مگر کارگران بیچاره چه گناهی دارن زیر دست وپای شرکتهای واسطه گر و نیروی انسانی تباه شدند پس امنیت شغلی ول معطل این همه وعده ووعید همش الکیه . بعد 15سال کی نوبت کارگرهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
واقعا جای تاسف دارد معلمی که نه ماه کار می کند و سه سال است بیکار است این همه حقوق بگیرد من با مدرک فوق لیسانس حاضرم با نصف حقوق فعلی اینها کار کنم علی یارتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
معلمی صلاحیت میخاد برادر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
معلم عزیز.میخواد درسته نه میخاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
مدرکت الکیه معلم بودن قابلیت میخاد که تو نتونستی کسب کنی
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۸:۵۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
کاری که با گارگر ها کردن بيمه و طرح تشویقی سالانه رو برداشتن و برای اینکه گارگر توانایی حمل ۲۵ کیلوگرم کالا نداشت ساعتی باهاش کار کردن آتش نشانی ها هم یه روز سرایت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
تو این کشور فقط بازنشسته تامین اجتماعی ادم نیست که به وضع یکسان سلزی حقوق توجه بشه ضعیف همیشه تو سری خور بود .ماها داریم با حقوق ۴تومانی زیر بار فشار اقتصادی تورم له میشیم کسی به فکر ما نیست خوش بحال مفلمان حداقل ۸ حداکثر ۲۰تومان میشه حقوقش
Iran (Islamic Republic of)
م ن
۰۷:۵۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
با سلام ، باتشکر ازمسولین محترم ، درطرح رتبه بندی معلمین ، فرهنگیان معلم که مدت چند سال است درانتظار رتبه بندی بوده وبرخی از آنان درروستاهای محدوم خدمت وبا مشکلات تدریس نموده و یا به عنوان آموزشیار درنهضت سواد آموزی با سختی های خودش تلاش نموده اند واز امتیاز خاصی هم برخوردار نگردیده اند ودرحال حاضر بازنشسته شده ، لطفا ترتیبی انخاذ که آنان هم از طرح رتبه بندی وسایر امتیازات آن برخوردار شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
اجرای رتبه بندی معلمان بسیار دقیق وبا برنامه ازقبل طراحی شده جهت جلب رضایت افکارعمومی ورضایت معلمان تصویب
شد ولی اینکه این مصوبه چه عواقب وچه عوارضی برای کشور دارد هنوز قابل محاسبه نیست. انشاءاله که خیرمند باشد ولی این مصوبه یک گام مهمی برای حمایت ازمعلمان است ولی مزیت ثانوی دیگری ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
آقایون و خانم ها ! به جان هم نیوفتین لطفا. با این حرف ها همدیگر رو کوچیک نکنید. این طوری هیچ کمکی به هم نمی کنیم و فقط اوضاع بدتر میشه. آرزو می کنم همه به حق و حقوقشون برسن. روزگار سخت شده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
آموزش و پرورش به نوشته دانشمندان بزرگ جهان سرمایه گذاری است.اوایل انقلاب معلمین باحقوق حدود سه هزار تومان قدرت خرید بسیار بیشتری داشتند تا اکنون .با تجربه کار در مشاغل مختلف ,معلمی اگر با عشق نباشد طاقت فرساست, برای دفاع از حق و عدالت یکدیگر را یاری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
اگر لاکپشتا پرواز کردن معلما هم سیرمیشن و ساکت.اینا تا وقتی بیکارن وضع کشور همینه.اگه مشغول بودن وقت نمیکردن چپ و راستشونو تشخیص بدن.اونقدر وقت آزاد دارن که سالی ۸ ماه اعتصاب میکنن یا اعتراض میکنن یا اعتصاب یا کاندید انتخابات میشن از بس بیکارن و وقت آزاد دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
چون آموزش در این مملکت مفتی است شما زیر دست معلمی توانستید سواد یاد بگیرید لذا درک درستی از اوضاع تدریس و معلمی ندارید. اگر برای مدرسه رفتن شهریه میدادید آنوقت ارزش و جایگاه معلم را درک می کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
دوستم با خانومش معلمن.سفرخارجی و خودرو شاسی و خونه بالاشهرشون ردیفه.هردو هم بیکار فقط میرن مسافرت.با قانون فعلی هم هردو ماهی ۳۲ میلیون حقوق میگیرن اونوقت من با مدرک فوق لیسانس فیزیک صبح تا شب میرم کارگاه تولیدی لنت خودرو.شب تا ۳ نصفه شب هم اسنپ.با ماهی ۵ تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
میخواستی معلم بشی تا الآن اینقد نسوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
برآدم دروغگو لعنت
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
فکر کن ناظم یا معلم دینی قرآن و پرورشی و ورزش و مشاور تحصیلی باشی .سالی ۷ ماه تعطیل و بیکار باشی ماهی ۱۶ میلیون هم بگیری.۹۹ درصد معلمین هم زن و شوهر هردو معلمن.ماهی ۳۲ میلیون حقوق.خوبه والا از رییس جمهور آمریکا بیشتر حقوق میگیرن ولی کلا ول و بیکارن
United States of America
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
تا وقتی استخدام رسمی ۳۰ ساله هست مشکلات حل نمیشه.اکثرا با مدرک فوق دیپلم و لیسانس آزاد و پیام‌نور و سهمیه میان استخدام‌میشن بعدش تا دکترا تو همین دانشگاههای مزخرف مدرک میگیرن و مدعی میشن.قراردادهارو ۳ ساله کنین هرکی ناراضیه بره بیرون.اینهمه بیکار و باسواد و علاقمند هست جایگزین کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
تو خودت حاضری بچه ات را بفرستی زیر دست یک آدمی که صلاحیت معلمی را نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
این رتبه بندی فقط به درد مجلس میخوره به درد معلمان نمیخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
معلما از ۱۸ سالگی حقوق بگیر میشن و سرو سامون میگیرن اما خدا میدونه کسی که استاد دانشگاه میشه چقدر سختی میکشه تا به اون نقطه برسه، اونم حداقل تو سی سالگی. من رتبه سه رقمی بودم هنوز به هیچ جا نرسیدم، رفیقم معلم شده زن و بچه و زندگی داره، فردا اگر من هیئت علمی شدم قرار نیست با یه معلم ساده مقایسه بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
من دو رقمی بودم رتبه 88 انسانی رفتم تربیت معلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
خوب اضافه کردن اینکه نسبت به حکم قبلی حدود ۳۰۰ هزار تومان کم کردن چرا بدون تحقیق خبر می زارید حکم جدید نگاه کردین معلم یعنی هیچ ارزشی نداره کیفیت آموزش مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
.مسئولین گرامی هر معلمی هم که مشکلی داره خیلی راحت با نصف حقوق بازنشسته اش کنید و نیروی جدید جایگزین کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
بعضی ها نظر های تندی میدن از هر دو طرف که فقط یه بحث بی پایان هست
بعضی ها میگن معلما با پارتی اومدن روی کار و کجا بریم تا معلم بشیم و معلمی کاری نداره یه پول مفت میگیرن
از اون طرف معلما میگن خوب اگه راحته تو بیا معلم شو ببین چه جوری کلاس درس می تونی اداره کنی
فقط دارن با هم دیگه می جنگن در رابطه با اون عزیزی که میگه کجا بریم تا معلم بشیم کنکور بده دانشگاه فرهنگیان قبول شو یا ۱۵ یا ۱۰ سال برو حق تدریس باش شاید دری باز بشه استخدام شدی
معلم های عزیزم لازم نیست اینجا احضار نظر کنند حقوق شما به ما بند نیست که اینجا صحبت در موردش کنید
باعرض معذرت از هر دو طرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
معلم غیر انتفاعی هستم کلا ۲۰ ساعت در روز برای کلاس کار میکنم تک تک تکلیفا و امتحانات دانش آموزامو تصحیح میکنم. همه ی تولید محتواها و طرح و تایپ سوالا و تولید پاورپوینت رو خودم انجام میدم چون اصلا دوست ندارم و همچنین حق گرفتن سوالا و فیلم ها از اینترنت و فضای مجازی رو نداریم. ماهی ۱ میلیون و پانصد و هفتاد هزار تومان حقوق میگیرم با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه سراسری. به جاش معلم دخترم در مدرسه دولتی همه ی سوالا رو از کانال تلگرام میگیره اصلا تکلیف ها و امتحانات رو تصحیح نمیکنه. کلی هم تو فیلم هایی که از خودش میفرسته غلط داره و ماهانه بالای ۱۰ میلیون حقوق میگیره.
آقایون اکثرا بچه هاشون مدرسه ی غیرانتفاعی میرن فکر میکنن معلمای دولتی هم همین قدر کار میکنن‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
کدوم معلمی بالای ۱۰ میلیون میگیره.چراازخودت حرف درمیاری.من با۲۲ سال سابقه حکمم ۷تومنه وچیزی که بعدازکسورات دستمو میگیره ۵تومنه.همه همکارامم وضعشون اینه . واقفا نمیدونم این حقوق هارو ازکجا درمیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
خواهشا کارمندان محترم فقط یک هفته بیایند در کلاس 30 نفره در مقطع دلخواهشان درس دلخواهشان را تدریس کنند . فکر کنم تا آخر عمرشان از این قضاوت های بی انصافانه در مورد کار بسیار سخت معلمی نخواهند کرد. مخلص همه کارمندان منصف و فهیم که بساری از آنها اولیای محترم دانش آموزان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
همیشه افزایش حقوق وعیدی کارگر، معلم، پرستار را اعلام میکنند ویه عده میاند پیام های اعتراضی میزارن ومیگن پس کارمند فلان سازمان چی؟ کارگرا چی. عزیزان چرا به افزایش حقوق ومزایای همدیگه اعتراض میکنید؟ اینا حداقل هاست برید به حقوقهای نجومی وعیدی ها وماشین وخونه وهزار بند دیگه ای که در فیش های مسئولین وسازمانهای دلاری مثل شرکت نفت، پتروشیمی ها، خودرو سازها... واز ما بهترون اعتراض کنید که هیچ وقتم افزایش حقوق وامتیازاتشون رسانه ای نمیشه و محرمانه است اعتراض به امتیاز نمایندگان کنید که تا وارد مجلس میشوند خونه وماشین.... بهش تعلق میگیره تازه معترضند چرا بهترش را ندادید در صورتی کسی نیست بگه شما با یه کارمندی یا کارگری که مجبوره با مترو بره سرکار چه فرقی دارید چرا شما باید خودرو شخصی بگیرید چه کار مثبت تر از یه کارگر انجام میدی؟ جز اینکه هر کسی اومد در مجلس وقوانینی درجهت منافع خود تصویب میکنید ومیرید چه کار مفیدی برای ملت کردید؟؟
Netherlands
محد علی
۱۵:۵۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اون کسانی که ادعا می کنند معلم بیکار به این نگاه نمی کنن که کار دیگر کارمند ها فقط ساعت اداری هست و تازه سی روز مرخصی دارند که اگه استفاده نکنند شامل بازنشستگی می شود در ضمن مرخص هر زمان که بخوان مس توانند استفادهه کنند اما معلم حق ندارد در ساعت تدریس حضور نداشته باشد در ضمن خبر ندارن معلم برای تدریس وقتی را برای مطالعه و بروز رسانی خودش باید بگذارد در کنارش هم بررسی فعالیت های دانش آموزان و تصحیح اوراق هم هست که همه این ها باید خارج از مدرسه انجام بگیرد به همین علت زمان موظف تدریس معلمان نصف دگیر کارمندان است آیا زمان تدریس استاد دانشگاه کمتر از معلم نیست ؟ پس چرا به استاد دانشگاه نمی گو ید بیکار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
من به عنوان فرزند یک دبیر مدرسه و دانشجوی ارشد میگم پدرم گرفتار کارای مدرسه بخصوص الان که مجازی هم هست صبح که کلاس ظهر تا شب هم در حال تولید محتوا... ولی استاد راهنمام به خودش زحمت نمیده بگه چی شد چی نشد فقط غر به جان دانشجو آخر هم همه چیز به نام استاد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
معلما از ۱۸ سالگی حقوق بگیر میشن و سرو سامون میگیرن اما خدا میدونه کسی که استاد دانشگاه میشه چقدر سختی میکشه تا به اون نقطه برسه، اونم حداقل تو سی سالگی. من رتبه سه رقمی بودم هنوز به هیچ جا نرسیدم، رفیقم معلم شده زن و بچه و زندگی داره، فردا اگر من هیئت علمی شدم قرار نیست با یه معلم ساده مقایسه بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
در طول 365روز 65روز هم کار کرد ندارن این معلم ها بعد تقاضای پول زور هم دارند و از موقعیت خودشان سو استفاده می کنند البته نه همه معلم ها اکثریتشان ودر کلاس های درس عوض درس دادن و تقویت حس وطن پرستی در بین دانش آموزان حس تا امیدی وعقب افتادگی را به دانش آموزان القا می کنند آقا و خانم معلم اگر از شغلت وحقوقت نارضی هستی استعفا بده وبرو دنبال کاری دیگر وبگذار کسانی که به فکر تربیت صحیح بچه های مردم وسربلند کردن کشورشان در اینده به دست همین دانش آموزان هستند به سر کار مقدس معلمی بیایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
متاسفم که هر کسی هستید و هرچه می کنید ، همچین نظری دارید.
با یک روز اموزش فرزند خودتان نمی توانید کنار بیایید چرا اینگونه نظر می دهید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
از روی جهالت حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
خب تو هم معلم میشدی. مطمن هستم اگه صلاحیت داشتی که نداری معلم میشدی تا کمتر رنج ببری از روزگار
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۷:۰۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
بچه ایی که پدری بااین طرز فکر داره لیاقتش درس گرفتن از معلم نیست.. و لیاقتش معلمی مثل پدرشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
زمان ما معلممون همش پشت سر احمدی نژاد حرف می‌زد عوض درس دادن . حرومه این پولایی که میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
چرا صدات برای حقوق مسئولین برای رییسان سازمان ها و ادارات در نمیاد که تنها کارشون امضا کردنه! تا زمانی که بجای مقصرین به جون این و اون در بین مردم بیوفتید لیاقت زندگی خوب را ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
حرف چرند نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
نه اینکه شما از بس کار کردید خسته شدید.
Iran (Islamic Republic of)
داریوش ایرانی
۰۹:۴۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
درود بر شرفت گل گفتی
تابستان سه ماه بیکار و با حقوق
عید ۱.۵ ماه بیکار و با حقوق
موظفی هفته ای سه نصف روز
حقوق و مزایا عالی
سواد و معرفت و دلسوزی زیر گل
ادعا و گرفتن پول زور تا دلت بخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
راست میگه نباید دولت حقوق معلم را بدهد باید مدارس پولی بشود و حقوق معلم مستقیم از ثبت نام کنندگان گرفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
افزایش صددرصدی حقوق معلم تورم ایجاد نمیکنه؟فقط افزایش حقوق کارمندان تورم ایجاد میکنه؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
حتما خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اضافه کاری و حق ماموریت و... که کارمندان گیرشون میاد یا طرح و وام های خوبی که از دست کارمندان نمیچکد به معلما برسه مشکلی نیست ولی این طرح که احتمال بسیار مثل قبل صرفا تبلیغاتی است و اضافه ای در کار نیست دردت میاد!
Iran (Islamic Republic of)
معلم این سرزمین
۱۵:۲۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
بعضی ها چه قدر رو دارن که معلم را جزء قشر بیکار میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اینها همونایی هستند که فرق مشغله فکری و کار فکری را با کلنگ و تیشه نمیفهمند و فکر میکنند کار فقط کلنگ و تیشه هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اگر همون 10 سال قبل فقط 1 میلیون به حقوق من اضافه میشد ارزشی خیلی بیشتر از اجرای رتبه بندی الآن داشت.حالا اگه 10 میلیون هم به حقوق من اضافه بشه دردی از من دوا نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
دیگه چه خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
خیلی جالبه! خیلی خیلی جالبه! مدیران 200 میلیون حقوق دارن،کارمندان شرکت نفت و بانک و .... ماهی حداقل 50 میلیون میگیرن.حالا حقوق من معلم که چندین ساله باگرسنگی دست و پنجه نرم کردم میخواد بشه 12-13 میلیون تومن همه مدافع بیت المال میشن.معلمین نصف سال بیکارن انگاری دیگرکارمندان تو ادارات اصلا وقت سرخاراندن ندارن.برای انجام یک وام 5 میلیونی باید یک ماه تمام دوندگی کنی.اما معلم که مثل تمام معلمین دنیا فقط سه ماه تعطیلات تابستانی دارن میشن مفت خور!بعضیا واقعا خیلی بی فرهنگ هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
من تازه از طریق آزمون استخدام بانک شدم با اضافه کاری ماهی هفت و خرده ای میگیرم.
خداییش این 50 میلیون رو از کجا آوردی؟!!!
بعدش معلمها وقت سر خاراندن ندارند؟!! پنجشنبه ها که تعطیلن. معمولا وسط کلاس چند دقیقه ای به خودشون و دانش آموزان استراحت میدن. زنگ تفریحها هم 10 دقیقه استراحت دارند. 13 روز عید و تابستون هم تعطیل. خداییش یه کم منطقی باشد.
کسی به حقوق 8 میلیونی معلم معترض نیست. همه معتقدند که حقوق کارمندان دیگه هم باید افزایش پیدا کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اهسته برو با هم بریم کجا حقوق کارمند 50 تومنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
تازه استخدام شدی هفت تومن؟؟؟من تازه معلم شدم 3600 میگیرم و البته کارمندا یکماه مرخصی استحقاقی دارن که هر وقت دوس داشتن برن ولی معلن گرمای چهل درجه تابستون اجباری باید تعطیل باشه که اگه پولی براش مونده باشه توی گرما بره نسافرت...حین سال تحصیلی کاری براش پیش بیاد مرخصی نداره و باید یکی جایگزین پول بده جاش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
به ناشناس 15:56
۱۷:۱۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
قبل از تصویب این طرح معلمهای تازه وارد ماهی پنج و خرده ای حقوقشون بود.
به کارمندان ارگانهای دیگه خیلی سخت مرخصی میدن. شاید از این سالی یه ماه استحقاقی چهار پنج روز رو بتونیم مرخصی بریم. خداییش معلمها شما همش تعطیلید که!!!! عید تابستون پنجشنبه ها. دیگه چی میخواید؟!!!
ما نمیگیم چرا حقوق معلمهارو زیاد کردید. میگیم چرا حقوق کارمندان دیگه که حجم کاریشون از معلمها بیشتره حقوقشون رو افزایش نمیدن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
شما تازه ۲ روز رفتی تو بانک ۷ و خرده ای می گیری ،بدون اون وام های بی بهره که می گیری من ۲۸ سال دارم کار می کنم ۸ تومان حقوق می گیرم تازه تمام روستا های محروم را هم برای کار کردن رفتم ولی جنابعالی در مرکز شهر با تمام امکانات ،روستاهای که شما بچه سوسول ها عمرا یه ساعت دوام بیارید پس لطفا اظهار نظر بی مورد نکنید و از این همه ادعا الکی خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
امین ک
۱۸:۵۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
پاسخ به فردی که میگه به تازگی و از طریق آزمون استخدام بانک شده این حرف را برای فریب مردم نوشته ای کدام آزمون و در چه تاریخی ؟ چرا نمی گویی با یک پارتی کلفت استخدام شدم اگر آزمونی هم بوده ظاهر قضیه است استخدام در بانک ها و سایر جاهای دیگر از هفت خان رستم گذشتن هم سخت تر شده و فقط با پارتی و نورچشمی بودن امکان پذیر است اگر چنین است که تو می گویی توضیح بده چون فرزند من رتبه چهارم دکترا در رشته هواشناسی چند سال قبل قبول شد و چند بار هم با وجود استعداد و معلومات بالا موفق به قبولی در چنین آزمون هایی نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
به ناشناس 4300
با اضافه کاری هفت تومن.
اضافه کاریشو کم کن، تقریبا میشه همون حقوق شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
منطورش اینه هفت دریافتی تهش میمومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
به امین و سایر ناشناسها:
برو سایت های استخدامی متوجه میشی اخیرا چه بانکهایی استخدامی داشته. نظرات قبولی ها رو بخون.
من با آزمون استخدامی قبول شدم. می خوای باور میخوای باور نکن. هم لیسانس و هم فوق لیسانس از دانشگاه دولتی بودم. در ضمن به بار هم قبلا قبول شده بودم ولی تو مصاحبه رد شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
یعنی قراره به معلمایی که با دیپلم و به صورت نهضتی استخدام شدند، ماهیانه بالای 10 میلیون حقوق بدند؟
اونوقت امثال بنده که با دکتری توی سازمان استاندارد استخدام هستیم و حداقل 4 برابر معلمای همیشه تعطیل کار میکنیم، باید ماهی 7 میلیون حقوق بگیریم فقط بخاطر اینکه مثل معلما اهل اعتراض و لابی گری نیستیم
بی عدالتی بالاتر از این؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
بدبختی و بیچارگی و عقب ماندگی ما اینجاست که همه خودشونو با معلم مقایسه میکنن.دکتر فقط یک درد را درمان میکنه.معمار فقط خونه میسازه.جراح فقط عضو ی را جراحی میکنه اما معلم آینده یک فرد،آینده یک خانواده و آینده ی یک ملت را میسازه.معلم اگر بخواد میتونه هم دنیا و هم آخرت یک فرد را بسازه و میتونه هر دودنیای یک فرد را به تباهی بکشه.اتفاقا باید بیشترین و بالاترین حقوق متعلق به معلم باشه نه مدیر عاملی که هم اختلاس میکنه هم پاداش میگیره هم سکه میگیره در قبال خدمتی که ارزش 10 میلیون نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
کار استاندار د چیه؟ مهر زدن روی کالاها و البته چقدر سرشون شلوغه خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
دوست گرامی در الان معلم با مدرک دکترا تازه استخدام 4 میلیون میگیره اونوقت تو اول راه هفت میلیون آخرش حتما 80 میلیون بازنشسته میشوی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
شما هم زیاد زحمت نکشید بفرمائید یه شب تو یه روستا دورافتاده و محروم کار کنید دیگه اظهار فیض الکی نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی کاظمی
۲۳:۴۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
با سلام اینکه شما با دکتری و حقوق هفت میلیونی استخدام شدی و کم حقوق می گیری جای بحث داره چون من با کارشناسی ارشد و سی و دو سال خدمت در آموزش و پرورش هشت میلیون حقوق می گیرم. در ضمن شما 44 ساعت در هفته در اداره کار می کنید و معلم به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت ها 24 ساعت در مدرسه و بقیه ساعات را در خانه و با استفاده از امکانات شخصی فعالیت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۴:۵۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
معلمان چه می کنند که حقوق حداقل ۸ میلیونی بگیرن ..چرا کسی از بازنشستگان تامین اجتماعی حرف نمیزنه یا اقشار دیگه ..بودجه این افزایش باید از کجا تامین بشه از جیب من یا مردم تو بورس ..بس کنید بابا .اگه افزایشی هم باش باید مال همه اقشار باش نه فقط جماعتی که کم کارترین قشر جامعه هستن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
خبرنگاران محترم با سلام و خدا قوت لطفا از وضعیت حقوق وزارت جهاد کشاورزی به خصوص در شهرستانها گزارش بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
والا معلما همش خونه ان ماهی ۱۶ ملیون بگیرن
بقیه ارگانا چی؟؟؟ سالی ۷ درصد افزاریش حقوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
همش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انگاری خیلی بخاطر تنبلی از معلمات کتک جانانه خوردی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اتفاقا پرستارا دوسوم سال تعطیل هستن.12 ساعت سر کار و 24 ساعت تو خونه.خیلی شغل های دیگه هم میشناسن شیفتی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
هفته پرستار اما به کام معلمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
هفته معلم اما به کام پرستاران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
چه ربطی داره؟پرستار فقط دو ساله گرفتار کرونا شده ما 10 ساله سر کاریم.تازه پارسال حقوق پرستار 50 درصد افزایش یافت و بتازگی هم رهبری دستور افزایش دادن دیگه چه مرگته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
والا تا اونجایی که من اطلاع دارم پرستاران دو سوم سال تعطیل هستن در حالی که معلم فقط یک چهارم سال تعطیله.اون سه چهارم هم اصلا مرخصی ندارن.شرکت نفت- آتش نشانی هم همینطور.خلاصه جاهایی هستن که 24 ساعت شیفت هستن و 72 ساعت استراحت.منطق چیز خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
وقتی رفتی بیمارستان و دیدی همه کارها گردن همراه بیچاره ات هست و بعضی پرستاران هیچ رحمی ندارند میفهمی چرا!
Iran (Islamic Republic of)
jjj
۲۲:۲۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
دیگه پرستارا رو باید چکارشون کنن کف حقوقتون شده 14 ملیون باز مینالید.بعد معلم ها که با مدرک لیسانس و بالاتر که در حال بازنشستگی هستن و حقوقشون زیر 10 ملیونه زیاد میگیرن.تازه این رتبه بندی هم که الان بعد از ده سال تصویب شده گفته شده کف حقوق معلم ها 8 تومن تا 16 تومن هنوز حواله 1401 هست و تا اجرا نشه وعده سر خرمن هست کما فی السابق و شاید برای خاموش کردن موقت صدای معلم ها.معلمان جوان تازه استخدام با حکم حقوق 3500 خیلی دارن زیاد میگیرن کجا به این ها زن میدن.بهترین راه اجرای عدالت هست تمام کارمندان دولت باید یک رتبه و طبقه داشته باشن و پایه حقوق همه برابر باشه و بنا بر اضافه کار وسختی کار و شب کاری و ماموریت و شغل فنی و ... حقوق اضافه بشه.نه اینکه پایه حقوق شرکت گاز مثلا بالای 10 ملیون باشه و معلمی 3500
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
باسلام پس آن دسته از فرهنگیانی که ده سال است در انتظار تصویب این طرح بودن و با کمترین حقوق زندگی کردن و امسال بازنشسته شدن چی؟ چرا آنها را در نظر نمیگیرن. عدالت اگر باشد باید برای آنها نیز افزایش حقوق و رتبه در نظر گرفته شود. باتشکر
Finland
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اینا همه بازی با احساسات یه قشر دیگه از مردم و جابجایی اعداد و ارقام هست. کارمندان عادی دولت همه واسطه هستند.
وقتی حقوقی زیاد میشه تورم و مالیات رو میبرن بالا و در عمل حجم بیشتری از پول جابه جا شده و تغییر قابل محسوسی در زندگی حقوق بگیر عادی ایجاد نمی شه
تا بوده چنین بوده و به ریش ما خندیدن. این خوشحالی نداره باید گریه کرد بر تورم و گرانی پیش رو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
نمیدونم چرا حقوق همه ارگانا زیاد میشه هیچ کی خبر نداره فقط فرهنگیا ی خورده میره روی حقوقشون فورا داد همه درمیاد،اگن رتبه بندی اجرا شه حقوق معلما تازه نصفه کارمندای بانک با جاهای دیگه میشه،بخدا ما شغل دوم باعث میشه ک بتونیم زندگی کنیم وگرنه حقوق ۳و نیم واسه معلم تازه کار ب کجا میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
نصف معلما تو تعطیلاتشون بساز و بفروش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
ماهی سه نیم میگیری؟
امکان نداره معلم رسمی باشی و اینقدر حقوق بگیری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
سلام توروخدا حقوق بقیه رو هم انقدر زیاد،کنین.مامستمری بگیران تامین اجتماعی همـ انسان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۳۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
نزدیک به یک میلیون کارمند که پنج شنبه ها و جمعه ها و تابستونها تعطیلات نتیجش چیه هیچی بچه که میخواد امتحان بده کنکور بده باید کتاب کمکی و آموزشگاه کنکور برود شما خبرنگار بفرستید یکی از ادارات اموزش پرورش ببینید چقدر آدم بیکار تو اتاقها نشستند نزدیک ۲۰۰ هزار کارمند علاف تو اداراتند شده مثل سریال مدیر کل یارانه اموزش رو باید بدند به مردم اموزش و پرورش باید خصوصی سازی بشه چرا باید بابت کار نکرده پول بگیرند ای پول حرام حرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
این افکرشما مایه تاسف است چرا کاری انجام نمی شود این همه دانش آموز تربیت وتعلیم می شوند اینها کار کیست این اقدامات با فقر معلم ونبود امکانات آموزشی انجام شده اگر توجه بیشتری شود کیفیت هم بالاتر خواهد رفت درضمن مگربخش هایی که حقوق های چند ده میلیونی می گیرند کیفیت کار بالایی دارند باید عدالت برقرارشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
ساعات کاری معلمان در همه جای دنیا مشخص است و ساعات کاری ادارات نیز همین طور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
خدا را شکر کسی کاری به من نجومی بگیر ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
سلام خوبه که دولت ومجلس یک قدمی در جهت رفاه فرهنگیان کشور برداشته وتا حدودی این قشر از زحمتکشان جامعه رو نزدیک به بقیه کارمندان قرارداد با این رتبه بتدی چو ن حقوق دریافتی کمتری نسبت به ادارات دیگر داشتن
Finland
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
وقتی تورم و گرانی سر به فلک رسید متوجه می شی برنده اصلی دولت بوده و از این جریان چه سودهای کلانی نصیبش شده و طبق معمول بازنده اصلی ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
کارمندان دولت و خصوصا فرهنگیان که اکثرا هم بیکار هستند دنبال دلال بازی و خرید و فروش هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
این گونه معلم‌نماها باید پاکسازی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
حالا ببینیم سر سوزنی برای آموزش تاثیری خواهد داشت .

بودجه ی کشور رو خرج همین فرهنگیا بکنید و بس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
ناراحت نباش تجربه نشون داده به فرهنگیا چیزی نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
الان 10 ساله میگن اجرا شد بعد آخرش 300 یا 400 هزار تومان زیاد میکنن میگن اونایی مشمول رتبه‌بندی می شوند که 10 تا کتاب و 100 مقاله و .... دارند که هیچ کس را غیر از وزیر وزرا شامل نمی شود بعد همه چیز در مملکت 10 برابر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
متأسفانه در کشور ما هر چی کارت راحت تر باشه ، حقوقت بالاتره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
خیلی جالب یه عده پیام میذارن که معلما نصف سال تعطیلن!!!!! از کی تا حالا ۹ماه تحصیلی رفتن سرکار و سه ماه تقریبا تعطیلی شده نصف سال،معلم ۹ ماه که سر کار بعدشم امتحانات تا پایان خرداد و بعدش امتحانات شهریور و تصحیح اوراق و مراقب جلسه،پس بیخودی حرف تعطیلی تابستون رو واسه معلما نزنید.
Finland
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
تا کی قراره گول این سیاست رو بخورین.
بجز عده خاصی همه بدبخت هستن از حقوق بگیر گرفته تا شغل آزاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
معلم ها مهر و آبان و آذر را کلاس می روند ،میشود ۳ ماه ،بعد دو هفته امتحان ،هیچی ،بعد دو ماه و نیم تا عید ،بعد از عید هم یک ماه ونیم کلاس می روند ،روهم میشود ۷ ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اگرشانزده میلیون به هر فرهنگی بدهند سالانه پول یک پرایپ دویست میلیونی نمی شود من تعجب می کنم بااین وجود چرا بعضی معترضند درضمن این رتبه بندی اضلی نیست رتبه بندی اصلی معلم باید هشتاد درصد همتراز خود دردانشگاه حقوق ومزایا بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
مهراد
۲۳:۳۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
امر دیگه ای نداری
بغضی معلما که اندازه یه لیسانس سواد نداره باید اندازه استادیار دانشگاه که مدرک دکترا داره و ۱۰ ها مقاله و کتاب داره حقوق بگیره؟؟؟
ان شاءالله که شورا رد کنه این طرح رو
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
برادر گرامی.ماهی ۱۶ تومن در سال پول یک پراید نمیشه ولی ۱۶ میلیون رو در ۱۲۰۰۰۰۰ ضرب کن ببین چقدر میشه .این پول هم نه از تولید و صادرات میشه تامین کرد نه مالیات.فقط باید پول چاپ کرد و به تورم اضافه کرد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
حذف کنید و حق شغل و شاغل و دیگر بندها را به ۸۰ درصد برسانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اصلا مثل بقیه ادارات به معلمان و باز نشسته ها حقوق بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
پس طرح تبدیل وضعیت کارگران شرکتی وپیمانکاری چیشد اونکه قدیمی تر از طرح رتبه بندی معلمهاهست مگر کارگران بیچاره چه گناهی دارن زیر دست وپای شرکتهای واسطه گر و نیروی انسانی تباه شدند پس امنیت شغلی ول معطل این همه وعده ووعید همش الکیه . بعد 15سال کی نوبت کارگرهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
چون ما ضعیف هستیم و پشت و پناهی نداریم .

اون زمانی که بعد از اینهمه سال استرس و خفت ، تعدیل بشیم .

برای چه کسی مهمه ؟؟؟؟ هر کس که صاحب قدرت باشه به نتیجه میرسه بقیه هیچ .

عدالت !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
خدا کمکمون کنه فقط
۱۲
آخرین اخبار