ساکنان شمال استان بوشهر شاهد بارش باران بودند

ساکنان دیلم، گناوه و جزیره خارگ در شبانه روز گذشته شاهد بارش باران بودند. باران در برخی نقاط در حد نم نم بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته در دیلم ۷.۸ میلیمتر، خارگ ۴.۵، گناوه ۰.۵  و بندر امام حسن ۰.۳ میلیمتر باران باریده است.

او افزود: با عبور متناوب امواج ناشی از یک سامانه بارشی تا سه‌شنبه هفته آینده، در برخی ساعات ضمن افزایش پوشش ابر در استان، گاهی بر سرعت وزش باد‌های جنوبی روی دریا و در سواحل افزوده خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: همچنین در این مدت در برخی از ساعات وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق، به‌ویژه در نواحی شمالی استان، پیش بینی می‌شود.

به گفته انصاری، آسمان استان تا فردا قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و  گاهی ابری است که در برخی نقاط به‌ویژه مناطق شمالی استان با بارش پراکنده و گاهی رگبار و رعدوبرق همراه خواهد بود.

او افزود: جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل شمالی و مرکزی در برخی ساعات ۱۲ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید


کارشناس هواشناسی بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۰۹ بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۳۶، جزر دوم ساعت ۱۱:۴۳ و مد دوم ساعت ۱۸:۴۹ است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.