امام جمعه انار:

وحدت امت اسلامی باید حفظ شود

امام جمعه انار گفت:آنچه برای جهان اسلام مهم است گوهر بی بدیل و عظیم القدر وحدت امت اسلامی است که باید پاس نگهداشته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به برگزاری مراسم سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: مجالس شهادت حضرت زهرا (س) را باشکوه برگزار کنید و خوشبختی، سعادت و حاجات خود را از حضرت زهرا (س)مسئلت کنید، دشمنان از مجالس اهل بیت (ع) به ویژه مجالس حضرت زهرا(س) وحشت دارند و نمی خواهند این محافل با شکوه و عظمت برگزار شود.

او افزود:حرمت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا را حفظ کنید و در شب یلدا با صله رحم موجبات خشنودی آن حضرت را فراهم سازید امروز اهل بیت(ع) مورد احترام همه مذاهب و اقوام در ایران و جهان است.

امام جمعه انار در ادامه گفت: امروز نه تنها علمای شیعه و شیعیان بلکه علمای اهل سنت هم در مقابل هر نوع هتاکی نسبت به اهل‌بیت (ع) ایستادگی و مقابله می‌ کنند ،آنچه برای جهان اسلام مهم است گوهر بی بدیل و عظیم القدر وحدت امت اسلامی است که باید پاس نگهداشته شود.

امام جمعه شهرستان انار گفت:هرگونه اختلافی باید از طریق مباحثات علمی و منطقی مطرح شده و پاسخ داده شود و خدایی ناکرده فحاشی و هتاکی، نه تنها هیچ مشکلی راحل نخواهد کرد بلکه به دامنه مشکلات و اختلافات افزوده و خواست دشمنان واقعی جهان اسلام را تامین خواهد کرد.

حجت الاسلام منتظری به ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل ایران اشاره کرد و گفت:لازم است از همه خدمتگزاران عرصه راهداری تقدیر و تشکر شود. افرادی که در محور‌های جاده‌ای شهرستان انار به یزد و رفسنجان و شهربابک ونوق و جاده امین شهر با حداقل امکانات تلاش و فداکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار