کشف و ضبط سویای دامی قاچاق در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت ۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریالی در پرونده قاچاق سویای دامی در ارومیه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت ۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریالی در پرونده قاچاق ۲ هزار و ۴۸۰ کیلوگرم سویای دامی در ارومیه خبر داد.

وی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی در جاده شهید کلانتری ارومیه در حین کنترل و پایش خودرو‌های عبوری از سمت ارومیه به تبریز، از یک دستگاه خودروی تریلی ولوو دو هزار و ۴۸۰ کیلوگرم سویای دامی خارجی را به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند و مراتب را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان گزارش دادند.

نجف‌زاده افزود: متهم توسط شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز ارومیه احضار و در اظهارات خود گفت، کالا‌های توقیفی از بندر امام خمینی وارد کشور سپس وارد ارومیه شده و به مقصد آزادشهر بارگیری شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: متهم از ارائه مدارک مثبته اظهار عجز کرد که در استعلام از جهاد کشاورزی استان مشخص شد که محموله موصوف حق خروج از استان را نداشته و بایستی با هماهنگی جهاد کشاورزی به فروش برسد.

وی افزود: در پی عدم ارائه اسناد و مدارک محکمه پسند از سوی متهم، علاوه بر ضبط کالا‌های مشکوفه به نفع دولت به پرداخت سه میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.