جشن یلدای متفاوت رادیو جوان با حضور کودکان کار

رادیو جوان با ویژه برنامه «چله شو» با حضور خوانندگان، بازیگران و فوتبالیست‌های مشهور، در تالار ایوان شمس میزبان کودکان کار خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو جوان با ویژه برنامه «چله شو» با حضور خوانندگان، بازیگران و فوتبالیست‌های مشهور، در تالار ایوان شمس میزبان کودکان کار خواهد بود. عباس پیری تهیه کننده ویژه برنامه شب یلدای رادیو جوان در این باره گفت: با همزمانی شب یلدا و ایام فاطمیه، در شبکه جوان به این نتیجه رسیدیم که با ویژه برنامه‌ای متفاوت که از لحاظ معنوی نیز ارزشمند باشد در این شب مهمان خانه‌های مردم باشیم که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته ۳۰ آذر با ویژه برنامه «چله‌شو» در تالار ایوان شمس، میزبان ۲۰۰ کودک کار خواهیم بود.

پیری در مورد مهمانان ویژه این برنامه توضیح داد: تا کنون حضور «ماهور افشار» خواننده نسل جوان که کار‌های ارزشمندی را برای کودکان کار در کارنامه موسیقایی خود دارد، «حسین صفامنش» خواننده کُردِ سریال نون خ، و «گروه موسیقی کیمسا» از مشهد در برنامه قطعی شده و علاوه بر گپ و گفت خودمانی با آنها، به صورت زنده قطعاتی را برای مخاطبین اجرا خواهند کرد. همچنین مهمان ویژه چله شو که دعوت رادیو جوان را در این شب قبول کرده است، نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی و پرسپولیس است.

پیری ادامه داد: در این برنامه که با اجرای ابوالفضل اینانلو و فاطمه عباسی روی آنتن می‌رود، علاوه بر حضور مهمانان، با مسابقه‌ها و آیتم‌های شگفتانه‌ای که طراحی کردیم قرار است هم برای شنوندگان و هم برای مخاطبین رادیو جوان شب خاطره انگیز و جذابی را رقم بزنیم.

برنامه چله شو با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در شب یلدا میزبان ۲۰۰ کودک کار خواهد بود تا شادی و لبخند را به جمع این قشر کمتر مورد توجه برساند.

شنوندگان و بینندگان می‌توانند چله شو را از ساعت ۱۹ الی ۲۲ شب از رادیو جوان، موج fm۸۸ بشنوند و همچنین این برنامه همزمان از تلویزیون‌های اینترنتی و لایو اینستاگرامی شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.