ضرورت همکاری شهرداری زرند برای انتقال زندان به خارج از شهر

رئیس اداره زندان شهرستان زرند خواستار همکاری شهرداری در خصوص انتقال این زندان به خارج از شهرشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی ضیاءالدینی شهردار زرند امروز میزبان علی عامری رئیس اداره زندان و رضا یزدانپناه مدیر انجمن حمایت از زندانیان شهر زرند بود .

علی عامری رئیس اداره زندان بر اجرای تفاهمنامه همکاری بین شهرداری و اداراه زندان زرند تاکید و خواستار استفاده شهرداری از نیرو‌های این اداره در فعالیت‌های عمرانی شد.

علی عامری رئیس اداره زندان شهرستان زرند از حضور ندامتگاه شهرستان در مرکز این شهر ابراز تاسف کرد و خواستار همکاری شهرداری در خصوص انتقال این زندان به خارج از شهرستان شد.

رضا یزدانپناه مدیر انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این انجمن پرداخت و گفت:بیش از ۱۵۰ خانوار تحت پوشش این انجمن قرار دارد و در طی یکسال گذشته بالغ بر ۲۷۰ میلون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی به این خانواده‌ها پرداخت شده است.

اوافزود:برای کمک به خانواد‌های نیازمند این قشر و با پیگیری‌های انجام شده مرکز فروش تصفیه آب این انجمن راه اندازی و به زودی کارگاه قطعات بتنی و نانوایی لواش نیز راه اندازی خواهد شد.

علی ضیاءالدینی شهردار زرند نیز در این دیداربا اعلام اینکه مسئولین باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند، گفت: اگر خواهان کسب رضایتمندی بیشتر شهروندان هستیم بایدمرز‌های بین ادارات برداشته و مسئولان با همدلی در مسیر خدمت حرکت کنند.

او با اعلام اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند تصریح کرد: باید به این سمت حرکت کنیم که با کمک و همراهی مردم و مسئولان، شهر را از حالت فعلی خارج کنیم.

منتخب شورای شهر زرند از همکاری بیشتر شهرداری و اداره زندان خبر دادو افزود:در خصوص جابجایی اداره زندان به زودی نشست‌هایی انجام خواهد شد و امیدواریم به نتایج مثبتی در این خصوص دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: زندان ، نیازمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار