کرمانشاه میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت : کرمانشاه در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناصر باباخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت : پیکر‌های مطهر این سه شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به صورت همزمان با ۲۱ استان کشور در کرمانشاه تشییع و تدفین خواهد شد.

او گفت : پیکر‌های مطهر سه شهید گمنام در سه محل صداوسیما، تیپ ۲۸۱ ارتش و شهرداری کرمانشاه به خاک سپرده خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر این سه شهید گمنام در روز چهارشنبه (۱۵ دی) در مسجدالنبی (ص) کرمانشاه،افزود: تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مراسم وداع، تشیع و خاکسپاری این شهدای گمنام با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه‌های بهداشتی مبارزه با کرونا انجام خواهد شد.

او با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: ویژه برنامه‌های مرتبط با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: ویژه برنامه‌های مرتبط با شهادت سردار دل‌ها در تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی سطح استان نیز برگزار خواهد شد.

باباخانی خواستار بهره گیری ائمه جمعه استان از ظرفیت تریبون نماز جمعه برای معرفی شخصیت حاج قاسم سلیمانی شد.

او با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای معرفی هرچه بیشتر شخصیت حاج قاسم سلیمانی، گفت: باید نسل جوان را با مکتب حاج قاسم سلیمانی آشنا کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار