کمک دستگاه قضایی جیرفت به اقشار محروم

رئیس دادگستری جیرفت از امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین دادگستری و کمیته امداد به منظور یاری رساندن حقوقی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اصغر ستائی مختاری رئیس دادگستری جیرفت استان کرمان از امضاء تفاهم نامه همکاری بین دادگستری و کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور کمک و یاری رساندن حقوقی و قضایی به اقشار محروم و مددجویان تحت پوش کمیته امداد خبر داد.

ستائی مختاری در دیدار با مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری بین دادگستری و کمیته امداد استان کرمان افزود: براساس تاکید رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص حمایت از اقشار محروم و آسیب‌دیده جامعه و همکاری و تشریک مساعی با نهاد‌های حمایتی و انعقاد تفاهم نامه برای خدمت به محرومین و مددجویان تحت پوشش به منظور ارتقاء نقش آفرینی اجتماعی و بهبود معیشت این قشر نیازمند؛ ما نیز در کنار کمیته امداد شهرستان هستیم.

وی بیان کرد: مشارکت در فرآیند یاری رساندن به خانواده‌های محرومین، ایتام و نیازمندان و خدمت رسانی آسان، کم هزینه و بدون واسطه به این مددجویان با ارائه راهکار‌های حقوقی و قضایی از اهداف اصلی و محور‌های این تفاهم نامه است.

رییس دادگستری جیرفت با تاکید بر تکریم محرومان و مددجویان، افزود: بهره مندی حقوقی و قضایی مددجویان از این امکانات و ظرفیت‌ها از اهداف محوری این تفاهم نامه بوده و دستگاه قضایی شهرستان مصمم است تا با همکاری نهاد‌های حمایتی، بستر و زمینه لازم برای تسهیل احقاق حق و پیگیری‌های قضایی مددجویان را فراهم کند تا بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی این بخش از جامعه باشیم که به حق وظیفه و رسالت تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رساندن به محرومان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار