کرونا همچنان بلای جان کهگیلویه وبویراحمدی ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا، شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۴۱ تن افزایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا طی ۴۸ ساعت گذشته در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت: شمار قربانیان کرونا در استان به هزار و ۴۱ تن رسید.
 
او افزود: هم اکنون ۱۰۳ در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند که از این تعداد ۳۴ تن مبتلای قطعی و ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان‌پناه اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۴ هزارو ۹۱۶ مورد گزارش شده است.
 
او با بیان اینکه از ۲۵۲ نمونه پی سی آر دریافت شده حدود ۱۸ درصد موارد مثبت است، بیان کرد: بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: عادی انگاری، تجمعات، کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کاهش نظارت ها، کاهش محدودیت‌ها بدون رعایت دستورالعمل ها، کاهش سرعت واکسیناسیون و حضور مردم در مناطق پرخطر از مهمترین دلایل افزایش موارد کرونا در استان است.
 
یزدان‌پناه تاکید کرد: تکمیل و تسریع واکسیناسیون، رعایت فاصله فیزیکی، استفاده همگانی از ماسک، نظارت کامل بر اصناف و ادارات و عدم حضور در تجمعات را موثر در جلوگیری از انتشار بیماری دانست.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.