امیکرون برخی شرکت ها را از حضور در نمایشگاه CES محروم کرد

برخی شرکت‌ها از جمله جنرال موتورز و گوگل به دلیل سرعت انتقال امیکرون از شرکت به صورت حضوری در نمایشگاه فناوری CES محروم ماندند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از moneycontro، شرکت خودروسازی جنرال موتورز، شرکت آلفابت، گوگل و شرکت فناوری خودروی Waymo، روز پنجشنبه به شرکت‌هایی پیوستند که به دلیل افزایش بیماری کووید ۱۹ دیگر به صورت حضوری در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی (CES) شرکت نمی‌کنند. CES یک نمایشگاه در عرصه محصولات فناورانه و تکنولوژی است که در دره لاس وگاس ایالت نوادا آمریکا قرار دارد. این نمایشگاه برای بازدید عموم نیست و فقط با مجوز می‌توان از آن بازدید کرد.

رونمایی از محصولات فناوری در نمایشگاه CES

مری بارا مدیر اجرایی جنرال موتورز، قرار بود در کنفرانس  ۵ ژانویه این نمایشگاه سخنرانی مهمی داشته باشد، که طی آن برای اولین بار پیکاپ برقی Silverado شرکت خود را به نمایش می‌گذاشت، اما طبق گزارشات به دلیل افزایش سرعت انتقال سویه امیکرون ویروس کرونا، این سخنرانی را به صورت مجازی انجام خواهد داد. این خودروساز آمریکایی در بیانیه‌ای گفت: "ما تصمیم گرفته‌ایم با رونمایی از محصولات خود در نمایشگاه CES ۲۰۲۲  به رویکردی تمام دیجیتالی برویم و از محصولاتی چون شورولت سیلورادو EV رونمایی کنیم."

شرکت اینتل نیز اعلام کرد که تعداد کارکنان خود را در CES به حداقل می‌رساند. چندین شرکت دیگر از جمله شرکت متا (فیسبوک)، توئیتر، لنوو و آمازون هم در اوایل این هفته برنامه‌های حضوری را کنار گذاشته و گفتند که کارمندان خود را به دلیل افزایش سویه امیکرون این ویروس به CES نمی‌فرستند. مقامات CES همچنین گفتند که این رویداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله الزامات واکسیناسیون، استفاده از ماسک و در دسترس بودن تست‌های COVID-۱۹ برگزار می‌شود. 

نمایشگاه CES

گفتنی است که نوع Omicron کووید ۱۹ اولین بار ماه گذشته در هنگ کنگ و آفریقای جنوبی شناسایی شد و نگرانی‌های جهانی را در مورد افزایش سرعت انتقال آن برانگیخت. پس از افزایش افراد مبتلا به این ویروس، محدودیت‌های زیادی در نقاط مختلف دنیا اعمال شده است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار