رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری هشدار داد:

کلاهبرداران در کمین حساب‌های بانکی هستند

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری از شهروندان خواست حفظ و حراست از حساب‌های بانکی خود را برای جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز جدی بگیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهروندان باید حفظ و حراست از حساب‌های بانکی خود را برای جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز جدی بگیرند گفت: مردم به پیامک‌های دریافتی حاوی لینک‌های نا معتبر با موضوع ابلاغیه سامانه ثنا توجه نکنند و بلافاصله پس از رؤیت آن را حذف کنند.

او افزود: شهروندان به هیچ عنوان اقدام به نصب اپلیکیشن مندرج در لینک ارسالی و ثبت اطلاعات بانکی در آن نکنند چرا که عموما کلاهبرداران پس از نصب، به حساب‌های بانکی دسترسی خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


سرهنگ عسگری اضافه کرد: تماس‌های اینترنتی دریافتی از طریق شبکه‌های اجتماعی که غالبا با حساب کاربری و تصویر پروفایل آرم صدا و سیما هستند را پاسخ ندهید و از ارائه اطلاعات شخصی و بانکی خودداری کنید.

او ادامه داد: تماس‌های دریافتی از شماره‌های ثابت و همراه مبنی بر اعلام برنده شدن در قرعه کشی را جدی نگرفته و از ارائه اطلاعات شخصی و بانکی به تماس گیرندگان خودداری شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار