مشهد، میزبان شب خاطره «روایت حبیب»

مراسم شب خاطره «روایت حبیب» با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها روز هفتم دی در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احسان مینایی کارشناس حوزه هنری خراسان رضوی، گفت: مراسم «شب خاطره روایت حبیب» روز هفتم دیماه در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی و با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها اجرا خواهد شد.

او گفت: این مراسم با خاطره گویی و شعرخوانی شاعرانی از جمله علیرضا قزوه، محمدکاظم کاظمی و راضیه رجایی برگزار خواهد شد و در کنار آن تئاتر صحنه ای با موضوع حاج قاسم نیز اجرا می شود. در این مراسم، حاج صادق آهنگران نیز به روایتگری و مداحی می پردازد و اجرای این برنامه نیز با رسالت بوذری می باشد.

کارشناس حوزه هنری خراسان رضوی، گفت: نمایش تئاتر خیابانی در محوطه مجموعه فرهنگی صبا، اجرای نقالی با حضور مرشد محسن میرزاعلی، رونمایی و پخش نماهنگ سرباز وطن با حضور خواننده اثر و اجرای گروه سرود کرال، رونمایی از کتاب سلیمانی ها، نمایشگاه عکس و نقاشی با موضوع حاج قاسم توسط حوزه هنری خراسان و نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های شب خاطره سردار سلیمانی است.

مینایی گفت: «کاروان هنری روایت حبیب» در دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد. این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، از ۱۱ آذرماه ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در ۱۰ استان مختلف اجرا خواهد شد.

گفتنی است بهره مندی از مراسم «شب خاطره روایت حبیب» برای عموم مردم رایگان بوده و علاقه مندان بای ثبت نام می توانند به لینک https://yk8.ir/habib مراجعه کنند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.