شایعاتی در مورد میزان RAM در گوشی آیفون ۱۴

بر اساس گزارش‌ های اخیر ممکن است آیفون ۱۴ پرو نسبت به گوشی‌ های قبلی آیفون میزان RAM بیشتری داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از phonearena، به گفته جف پو، تحلیلگر، آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس که سال آینده عرضه خواهند شد رم بیشتری نسبت به آیفون‌های قبلی خواهند داشت. طبق گزارش‌ها، اپل در سال ۲۰۲۲ مدل ۵.۴ اینچی آیفون مینی را حذف خواهد کرد و انتظار می‌رود که خط تولید سال آینده آن به تولید آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ مکس و پرو مکس ۶.۷ اینچی اختصاص پیدا کند.

حداکثر حافظه رم در گوشی‌های آیفون در حال حاضر ۶ گیگابایت است و مدل‌های استاندارد آیفون ۱۳ نیز ۴ گیگابایت رم دارد. چندی پیش جف پو گفته بود که مدل‌های Pro آیفون سال آینده تا ۸ گیگابایت رم ارائه خواهند کرد و اکنون این ادعا را تکرار کرده است. این تحلیلگر همچنین ادعا می‌کند که فضای ذخیره سازی سری آیفون ۱۴ از ۶۴ گیگابایت آغاز خواهد شد. برای قیاس باید گفت که فضای ذخیره سازی آیفون ۱۲ به صورت پایه ۱۲۸ گیگابایت بود.

شایعات دیگری از ویژگی های آیفون ۱۴

جف پو همچنین می‌گوید که آیفون ۱۴ پرو دارای سیستم دوربین سه گانه در پشت است که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و ماژول تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. پیش از این منابع دیگری گفته بودند که مدل‌های رده بالای آیفون ۱۴ دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستند که عکاسی با گوشی‌های هوشمند را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. همچنین ادعا شده که مدل‌های پرو این آیفون قادر به ضبط ویدیو‌های ۸K هستند.

آیفون ۱۴

جف پو همچنین ادعا می‌کند که هر چهار مدل دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی هستند. البته این ادعا با گزارشی که می‌گوید آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس مثل مدل‌های قبلی صفحه نمایش ۶۰ هرتزی دارند، مطابقت ندارد.

همچنین براساس آخرین گزارش‌ها می‌توان گفت که آیفون ۱۴ آخرین مدل‌های آیفون هستند که از شیار فیزیکی سیم کارت پشتیبانی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار