افتتاح ساختمان جدید درمانگاه سپاه در میانه

ساختمان جدید درمانگاه شبانه روزی نصر سپاه میانه افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ساختمان جدید درمانگاه شبانه روزی نصر سپاه میانه در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع در مدت سه سال احداث شده است.

هزینه این بنا ۶۵ میلیارد ریال بوده که ۶ میلیارد تومان از محل درآمد‌های خود درمانگاه و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از محل مشارکت خیران تامین شده است.

سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا در مراسم افتتاح این ساختمان با بیان اینکه امسال بیش از ۱۹۰۰ طرح و پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط سپاه در استان اجرا شده است، گفت: در حال حاضر ۷۰۰ طرح در دست اقدام داریم.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه انسجام، وحدت و همدلی اقشار مختلف جامعه و گروه‌های جهادی و بسیجی در کنار کادر زحمتکش درمان سبب بهبود وضعیت کرونایی کشور شد، ادامه داد: در پی شیوع کرونا در دوسال اخیر طی اقداماتی، چون کمک‌های مومنانه و دیگر اقدامات در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، مبلغی افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان در استان صرف شده که این هزینه شامل آورده سپاه، کمک‌های مردمی و خیران و نیز کمک دیگر سازمان‌ها بوده است.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه میانه هم با اشاره به اینکه درمانگاه نصر ماهانه حدود ۱۵ هزار نفر مراجعه کننده دارد، گفت: در زمان شیوع کرونا، این درمانگاه تمام قد در خدمت مردم بوده بطوریکه بیش از ۱۲ هزار تست pcr رایگان در این درمانگاه انجام شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
درود