کتیبه فاطمیه در مشهد رونمایی شد

کتیبه فاطمیه ۱۴۴۳ قمری همزمان با دومین سالگرد شهید سلیمانی در منزل شهید مهدی منصوب از شهدای هنرمند دفاع مقدس با حضور پدر و مادر این شهید بزرگوار رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدرضا موسوی عضو ستاد مردمی بزرگداشت سالگرد حاج قاسم سلیمانی گفت: بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد حاج قاسم سلیمانی به بیان حضرت مقام معظم رهبری باید با مشارکت مردم در امور و همراه با ابتکارات آن‌ها باشد.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب حول محور حضور مردم است و اگر بخواهیم به اهداف انقلاب برسیم و تحولی در امور شکل بگیرد باید با نقش آفرینی مردم باشد.

محمدرضا میری، خالق اثر کتیبه فاطمیه هم گفت: کتیبه سال گذشته که به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی رو نمایی شد به لطف مردم، عنایت حاج قاسم و برکت شهدا به خوبی دیده شد؛ وظیفه ما این است که قلم بزنیم و پاداش آن را از خود ائمه اطهار سلام الله خواهیم گرفت.


بیشتر بخوانید


وی گفت: برخی از اتود‌های این اثر در حرم اباعبدالله زده شده است که دربردارنده برکات زیادی است.

گفتنی است که این سومین اثر از این هنرمند مشهدی است که به نام حاج قاسم مزین می‌باشد و دو اثر دیگر در زمان شهادت و در اولین سالگرد اهدا شده است.

همچنین در پایان این مراسم کتاب" دریا دل" نوشته مریم قربانزاده از طرف ستاد مردمی بزرگداشت دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی به مادر شهید منصوب هدیه داده شد. همچنین نسخه‌ای دیگر از این کتاب که منقوش به دست خط مادر شهید منصوب بود به خالق اثر کتیبه محمدرضا میری اهدا شد.

یادآور می‌شود شعار این اثر که همزمان با دهه فاطمیه و شهادت سردار دل‌ها رونمایی شد "پناهی جز زهرا نداریم" است.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۷ دی ۱۴۰۰
چقدر زیبا حاج قاسم اون دنیا دست ماروهم بگیر