محمدی: امیدوارم که بتوانیم مجوز حرفه‌ای را کسب کنیم

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص تیم ملی فوتبال بانوان و مجوز حرفه‌ای تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص تیم ملی فوتبال بانوان و مجوز حرفه ای تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: من به دعوت فدراسیون فوتبال و مشایعت تیم ملی فوتبال بانوان در این مراسم شرکت کردم و فکر می‌کنم که باید بیشتر از قبل به این قشر رسیدگی شود. امیدوارم که این تیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا به نتایج خوبی دست پیدا کند.

او گفت: باشگاه پیکان با داشتن ۳ تیم در راستای توسعه ورزش بانوان تلاش زیادی کرده است. این ۳ تیم شامل تیم فوتبال، فوتبال ساحلی و والیبال هستند که امیدوارم روز به روز به این تیم‌ها افزود شود. با توجه به صرفه جویی‌هایی که در بخش هزینه‌ها داشتیم، سعی کردیم که یک مرکز ارتقای عملکرد در باشگاه پیکان ایجاد کنیم.

او افزود: دیدار‌های جام حذفی، دیدار‌های حساسی هستند و یکبار برگزار می‌شود، اما دیدار‌های لیگ برتر بازی‌های مهمی هستند. در لیگ برتر شما زمان جبران دارید و ما به دیدار‌های جام حذفی به چشم یک فینال نگاه می‌کنیم. امیدوارم که در دیدار جام حذفی، اشتباهات خود در لیگ برتر را با کسب یک نتیجه خوب جبران کنیم.

محمدی گفت: سال گذشته ما برای مجوز حرفه‌ای اقدام کردیم، اما در واقع لیست آن خیلی بلند بالا بود و ما هم نمی‌توانستیم آن را فراهم کنیم و ما ترجیح دادیم که در این موضوع ورود نکنیم تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم. در حال حاضر بسیاری از آن موارد بر طرف شده است و ما این فصل با قدرت وارد این مسئله می‌شویم و امیدوارم که بتوانیم مجوز حرفه‌ای را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار