رویداد همراهانه از کسب و کار‌های نوآور در مشهد حمایت می‌کند

رویداد همراهانه با هدف حمایت از کسب و کار‌های نوآور در مشهد به ایستگاه سوم رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی جاهدی مدیر پردیس آی سی پارک علم و فناوری خراسان و دبیر علمی رویداد همراهانه گفت: رویداد همراهانه بر اساس نیاز اکوسیستم کشوری و با مشارکت پارک علم و فناوری شکل یافته است.

وی گفت: برای حمایت از کسب و کار‌های نوآور در کشور اساتید رویداد همراهانه برای پیشبرد اهداف و اکوسیستم و زیست بوم کارآفرینی در کشور اقدامات مشاوره‌ای داوطلبانه انجام میدهند.

مدیر پردیس آی سی تی پارک علم و فناوری خراسان و دبیر علمی رویداد همراهانه گفت: رویداد همراهانه با محوریت مشهد اتفاق افتاد و این نشان از الطلاف امام مهربانی دارد.


بیشتر بخوانید




وی گفت: یکی از مهمترین نیاز‌های افراد دارای ایده و کارآفرین در کشور بخش مشاوره است که برهمین اساس رویداد همراهانه با قرار دادن منتور‌ها و مربیان این نیاز را برطرف کرده است.

جاهدی گفت: فلسفه رویداد همراهانه ایجاد تعامل بین اجزای اکوسیستم و زیست بوم کارآفرینی است که باید همواره فعال باشد و لازمه آن نیاز تامین شرکت‌های مختلف به وسیله یکدیگر است.

مدیر پردیس آی سی تی پارک علم و فناوری خراسان و دبیر علمی رویداد همراهانه گفت: همراهانه با فراهم آوردن امکان برگزاری جلسات مشاوره با مشاوران با تجربه اکوسیستم نوآوری به صورت آنلاین و داوطلبانه به همه استارتاپ‌ها است.

حمیدرضا علوی فعال فضای مجازی گفت: رویداد همراهانه به ایستگاه سوم خود رسیده است، تا کنون ۲۴۰ جلسه مشاوره برگزار شده و تعداد جلسات مشاوره دوره سوم ۱۲۰ تا میباشد، خدمات ارائه شده کل سه رویداد یک میلیارد و ۲۵۰ تومان است.

وی گفت: رویداد همراهانه در این ایستگاه سوم خود در حال برنامه ریزی بوتکمپ آموزشی است که تا دو هفته دیگر اطلاع رسانی خواهد شد، موضوعات سومین دوره از این رویداد مسیر رشد استارتاپها، ارزیابی و اعتبارسنجی ایده و تیم سازی است.


انتهای پیام//س. ع.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار